سوزش نیروی تروریستی قدس: نیوت گینگریچ که به‌عنوان معاون دونالد ترامپ مشغول به کار بود کمپین ترامپ را به‌دلیلی عجیب برای شرکت در مراسم مجاهدین ترک کرد!

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ سرویس- بین‌الملل ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - حضور معاون نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و هم‌چنین رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان در مراسم امسال مجاهدین توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. به گزارش گروه بین‌ الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اینترسپت, نیوت گینگریچ که به‌عنوان معاون دونالد ترامپ مشغول به کار بود و روز چهارشنبه در سینسیناتی به همراه این نامزد حزب جمهوریخواه دیده شده بود در اوایل هفته جاری کمپین ترامپ را به‌دلیلی عجیب ترک کرد. رئیس سابق مجلس نمایندگان باید برای شرکت در مراسم جشن مجاهدین(گروهی که خواستار حمایت واشنگتن برای تغییر رژیم در ایران است) به پاریس سفر می‌ کرد.

مقامات بسیاری از آمریکا در این مراسم حضور داشتند که در بین آنها می‌ توان به‌جان بولتون و بیل ریچاردسون, سفرای آمریکا در سازمان ملل, مایکل موکیزی, دادستان کل آمریکا, پی جی کراولی, سخنگوی سابق وزارت‌خارجه و چندین مقام سابق این کشور اشاره کرد.
به هرحال همان‌طور که گینگریچ اشاره کرد, شاید مهمترین سخنران در مراسم امسال مجاهدین شاهزاده ترکی الفیصل بود. در بخشی از این مراسم ترکی فیصل در واکنش به شعارهای مجاهدین گفت: من هم خواستار سرنگونی رژیم (ایران) هستم.
نکته جالب برای اهالی رسانه اظهارنظر آشکار یک شاهزاده سعودی برای تغییر نظام یک کشور دیگر و واکنش به شعار الشعب, یرید اسقاط النظام بود که در اعتراضات مدنی سال ۲۰۱۱ خاورمیانه توسط اعراب سر داده شده بود.