الحیات - اپوزیسیون ایران صحنه ایران را بر هم می‌ریزد

الحیات لندن - اپوزیسیون ایران صحنه ایران را بر هم می‌ریزد و (رژیم) ایران به شرکت‌کنندگان حمله می‌کند

فقط دو روز برای بهم‌ریختن (سران رژیم) ایران کافی بود، بعد از این‌که اپوزسیون توانست بیش از ۱۰۰ هزار نفر را از سراسر جهان برای شرکت در پاریس بسیج کند.
گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران امسال بعد از دخالت‌های غیر معمول (رژیم) ایران در امور منطقه، درخشید. به همین دلیل طرف‌هایی را جذب کرد که ده‌ها سال از پشتیبانی از فعالیت‌های سیاسی مخالفین (رژیم) تهران اجتناب می‌کردند.
این گردهمایی شاهد حضور دیپلومات‌ها و مقامات پارلمانی از سراسر جهان بود که با سخنرانی و صحبت‌های خود فعالیت‌های (رژیم) ایران در منطقه و پشتیبانی‌اش از تروریسم را افشا کردند. امری که سیاستمداران (رژیم) ایران را مجبور کرد که با بهم‌ریختگی نسبت به این تجمع عکس‌العمل نشان دهند.
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدة مقاومت ایران، گفت: «دخالت‌های رژیم ایران در منطقه ناشی از قدرت نیست، بلکه ناشی از بحران‌ها و ضعف ساختاری است و داعش خود محصول سرکوب مردم عراق توسط مالکی و مردم سوریه به‌دست بشار اسد و با توجیه مستقیم رژیم ایران است».
وی تأکید کرد که «درد مشترک تمام کشورهای منطقه همانا صدور بنیادگرایی و تشکیل گروه‌های شبه نظامی و اشغالگری توسط رژیم ایران است.
الحیات لندن - ۲۱ تیر ۹۵