واشینگتن تایمز:‌ مریم رجوی تکیه گاهی ثابت و نور امید

روزنامه واشینگتن تایمز
مقاله‌یی به قلم لوییس فری – رئیس پیشین ادارة تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی.)
خانم رجوی - «تکیه‌گاهی ثابت و نور امید»

می‌دانید، بسیاری از امور تغییر می‌کند و بسیاری از امور هم همان‌طور باقی می‌ماند. مدت کوتاهی قبل، ما در اینجا تلاش داشتیم این موضوع را توضیح بدهیم که چرا دولت ایالات متحده این جنبش دموکراتیک را در لیست قرار داده است؛ کاری کاملاً احمقانه. این امر تغییر کرد که نتیجة کار، الهام‌بخشی و ایمان شما و مبارزة خواهران و برادرانتان در عراق بود.
سیاست کشور من اما، متأسفانه، به‌نحو چشم‌گیری تغییر نکرده است. ما یک توافق کاملاً احمقانه را با یک رژیم تروریست بر سر امنیت هسته‌یی‌مان، هدایت کردیم. ملوانان آمریکایی متوقف می‌شوند و کشتی‌شان توسط سپاه پاسداران توقیف می‌شود. این هفته بیستمین سالگرد بمب‌گذاری برج‌های خبر در عربستان سعودی توسط سپاه پاسداران (و) حزب‌الله بود. بیست سال پیش در همین هفته، ۱۹ آمریکایی و چندین (تن از) عربستان سعودی، توسط حزب‌الله عربستان که توسط سپاه پاسداران آموزش داده شده بود، به قتل رسیدند؛ آنها پاسپورت‌هایشان را در سفارت (رژیم) ایران در دمشق دریافت کردند؛ بمب‌گذاران در درة بقاع آموزش دیده بودند.
یک چیز که ثابت باقی مانده است و ما از ثابت‌بودن آن بسیار خوشوقت، خوش‌شانس و مفتخر هستیم، شجاعت، رهبری و از خودگذشتگی و فداکاری است که همه شما در راستای روح آزادی به آن عمل کرده‌اید؛ و خانم رجوی، از شما تشکر می‌کنیم که یک تکیه‌گاه ثابت و نوری از امید و ایمان برای همة ما هستید.
واشینگتن تایمز ۲۳ تیر ۹۵