ابراز وحشت رژیم آخوندی از گردهمائی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

سپاه پاسداران ارتجاع از طریق خبرگزاری خود با ابراز وحشت از آنچه در اجلاس سالانه مجاهدین در پاریس رخ داده و رسانه های عربستان سعودی نیز آنرا هم تراز با  مواضع ملک سلمان پادشاه سعودی پوشش دادند، اعلام کرد لازم است وزارت خارجه رژیم مسئول سفارت فرانسه در تهران را فرا خوانده و این پیام را به پاریس مخابره کند که خصومت علیه رژیم جمهوری اسلامی ممکن است «هزینه بر» باشد!

روز گذشته سپاه پاسداران ارتجاع با وحشت از طریق خبرگزاری اختصاصی خود موسوم به فارس اعلام کرد:
به نظر می‌رسد با توجه به آنچه در اجلاس سالانه مجاهدین در پاریس رخ داده است, لازم است مسئول سفارتخانه فرانسه در ایران به وزارت امور خارجه ایران فراخوانده شود.
سپاه پاسداران خاطر نشان کرد:در اجلاس سالانه مجاهدین که از روز شنبه در پایتخت فرانسه برگزار شد. معاریف ضد رژیم حاکم بر ایران از اقصی‌نقاط جهان شرکت دارند, از علی زاید نماینده پارلمان بحرین گرفته تا نیوت گینگریچ, کسی که از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی معاونت نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا یاد می‌شود. با این‌حال, در این اجلاس حضور یک کشور بسیار پررنگ به‌نظر می‌رسد: «عربستان سعودی». سعودی‌ها, اجلاس مجاهدین را فرصتی برای عقده‌گشایی یافته‌اند و آنچه خواسته‌اند را در این اجلاس علیه جمهوری اسلامی ایران بر زبان رانده‌اند. بارزترین نماد این حضور, شرکت شاهزاده «ترکی الفیصل», رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان، سفیر عربستان سعودی در بریتانیا و ایالات متحده نیز بوده که از سیاست‌مداران به‌نام سعودی محسوب می‌شود. مواضع او بی‌تردید بیان‌گر مواضع رژیم سعودی است, مواضعی که دیگر نمی‌توان از آنها به‌عنوان مواضع پشت پرده یاد کرد. ترکی الفیصل در سخنان خود رسما ابراز می‌دارد که او نیز در کنار(مجاهدین), خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی, انقلاب اسلامی را به سرطان تشبیه کرده و در مقابل به اسطوره‌سازی از مجاهدین و سران آن پرداخته است. از سوی دیگر, رسانه‌های سعودی نظیر العربیه نیز با تمام قوا دست به پوشش خبری اجلاس مجاهدین در پاریس زده‌اند, گویا نه مواضع یک گروهک تروریستی که مواضع شخص «ملک سلمان» را پوشش می‌دهند!
از این رو, از وزارت امور خارجه به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی که متولی دیپلماسی همان نظامی است که در پاریس از سرنگونی آن سخن به‌میان آمده, انتظار می‌رود که دست‌کم با فراخواندن مسئول سفارت فرانسه در تهران به وزارت امور خارجه, مراتب اعتراض ایران را به این نمایش خصومت‌آمیز به سران الیزه ابلاغ کند. «فرانسوا سنمو», باید این پیام را به پاریس مخابره کند که نمایش‌های خصومت‌آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران, ممکن است هزینه‌بر باشند.
از سوی دیگر, سفیر سوئیس در تهران نیز به‌عنوان حافظ منافع رژیم سعودی می‌تواند به وزارت خارجه فراخوانده شده و اعتراضات قاطع ایران را به ریاض منتقل کند!