واشینگتن تایمز: گروه دوحزبی سیاستمداران آمریکایی در گردهمایی علیه حکومت مذهبی تهران به مخالفان ایرانی پیوستند

واشینگتن تایمز: «بورژه, فرانسه؛ هواداران گروه مخالفان ایرانی یک سالن عظیم کنوانسیون را در این شهر در روز شنبه پر کردند تا به سرنگونی حکومت مذهبی ایران فراخوان بدهند.

این گردهمایی عظیم و خروشان که بطور سالانه در این شهر در شمال پاریس برگزار میشود, توسط شورای جنجالی ملی مقاومت ایران, یک گروه دربرگیرنده از مخالفان رژیم ایران مستقر در پاریس است که توانست دهها تن از مقامهای اسبق آمریکایی, اروپایی و خاورمیانه را برای سخنرانی در حمایت از خود گردآوری کند.
یک اجتماع از آمریکاییان دوحزبی شامل؛ نیوت گینگرینچ, سخنگوی سابق کنگره آمریکا, هوارد دین, فرماندار سابق, لوئیس فری, رئیس سابق اف.بی.آی و شمار زیادی از سایر مقامات در این کنوانسیون حضور داشتند.
اما شاید خیره کننده‌ترین سخنرانی مربوط به یک شخصیت کلیدی از خانواده سلطنتی عربستان سعودی بود که مخالفتش با سران (رژیم) ایران از زمانی که قدرتهای جهانی با جمهوری اسلامی بر سر برنامه هسته‌یی آن به یک توافق رسیدند, بسیار شدت گرفته است.
امیر ترکی فیصل, رئیس سابق اطلاعات عربستان سعودی هنگامی که گفت او هم خواستار سرنگونی حکومت تهران است, و افزود که مبارزه آنها علیه رژیم دیر یا زود فراخواهد رسید, با شور و تشویق و دست زدنهای جمعیت عظیم مخالفان ایرانی رو به رو شد.
به منظور اشاره به این که سرخوردگی اعراب نسبت به تهران بسیار فراتر از عربستان سعودی رفته است, در پی سخنرانی امیر ترکی فیصل, هیأتهای زیادی از مقامهای کنونی و سابق 12 کشور عربی که همه آنها از مبارزه شورای ملی مقاومت ایران حمایت کردند, روی صحنه آمدند.
اما تند و تیزترین سخنان در این گردهمایی که روز شنبه صورت گرفت, از هیأت آمریکایی بود که شامل فرمانداران سابق, بیل ریچاردسون و تام ریج و جان بولتون سفیر سابق آمریکا در ملل متحد بود. همچنین بیانیه‌های ویدیویی از چندین تن از اعضای کنونی کنگره آمریکا نیز در این گردهمایی پخش شد…