حمله موشکی به لیبرتی- شماره ۸

ادامه ممانعت از ورود مواد غذایی و دارو و خودروهای خدماتی پس از حمله موشکی به لیبرتی

چهار روز پس از حمله موشکی به لیبرتی و تخریب بخشهای زیادی از اماکن و امکانات ساکنان ماموران عراقی به جلوگیری از ورود مواد غذایی، دارو و خودروهای خدماتی به کمپ برای یازدهمین روز متوالی جلوگیری کردند.
نیروهای عراقی روز پنجشنبه ۱۷تیر مانند روزهای گذشته بدستور کمیته سرکوب از ورود کامیون غذا و دارو و خودروهای خدماتی ممانعت کرده و آنها را برگرداندند. هم اکنون ساکنان در کمبود مواد غذایی و دارویی و بحران بهداشتی قرار دارند . این در حالیست که در موشک باران ۱۴تیر ماه ۵۰تن از ساکنان مجروح و مصدوم شدند و بخش قابل توجهی از امکانات و اماکن آنها منهدم شد و نیاز کمپ به مواد دارویی، لجستیک و غذایی بسیار بیشتر شده است.
محاصره ادامه دار و جنایتکارانه لیبرتی که هدفش اعمال فشار و شکنجه روانی و فیزیکی ساکنان و زمینه سازی برای حملات بیشتر علیه لیبرتی می باشد از مصادیق جنایت علیه بشریت است و مسئولان آن باید در برابر عدالت قرار گیرند.
مقاومت ایران، با یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب سازمان ملل و دولت آمریکا در مورد امنیت و سلامت ساکنان، خواستار مداخله سریع آنها برای پایان دادن به محاصره ضد انسانی ۱۱روزه و از سرگیری ورود نیازهای ساکنان به کمپ و رفع هرگونه مانع در مقابل ورود غذا و دارو و تردد خودروهای خدماتی تخلیه منابع میباشد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
 17 تیر ماه 1395 (7 ژوییه 2016)