غیظ سردژخیم قضائیه آخوندی از نامگذاری رژیم آخوندی در صدر حامیان تروریسم

محکومیتهای بین المللی رژیم و پیامدهای زهراتمی، به بحران درونی رژیم دامن زده و خامنه ای از طریق مهرهای سر سپرده خودش تلاش می کند، این بحران ها را برسر آخوند روحانی و باند رقیب سرشکن کند.

آخوند صادق لاریجانی، رئیس دستگاه قضایی رژیم، با سوز و گداز از قرار گرفتن رژیم آخوندی در رأس حکومت های حامی تروریسم آخوند روحانی را به خاطر دل بستن به برجام مورد شماتت قرار داد و گفت: این که گمان میکردند عده ای که اگر این برجام تمام بشه آمریکایی ها کوتاه خواهند آمد ما الان می بینیم بدتر داره عمل میکنه واقعا وضعی که آمریکایی ها امروز دارن در دشمنی با جمهوری اسلامی نه فقط کمتر از سابق نیست بیشتر هم شده امروز وزارت خارجه آمریکا گزارش سالانه میده و اینکه جمهوری اسلامی در راس کشورهای حامی تروریسم هست واقعا گزارش مفتضحانه ای است.
آخوند صادق لاریجانی با تکرار دجال بازیهای ضد استکباری خامنه ای برای تصفیه حساب با رفسنجانی و روحانی، گفت: تفاوت رفتار آمریکا پس از برجام نشانه «کمال دشمنی» آنان با نظام است. «آمریکایی ها پس از برجام» خواهان «دست کشیدن از ارزش های انقلابی از سوی (نظام)» هستند، و «بر همین اساس ادعاهای همیشگی خود را دوباره از سر گرفتند».

آخوند نوری همدانی نیز گفت: از ابتدای موضوع برجام و مذاکرات باید اعلام موضع صریح می‌شد. ابتدا باید روشنگری در این زمینه صورت می‌گرفت.
خبرگزاری بسیج رژیم نوشت: برجام به نقطه شکست رسیده است. اگر شکست برجام اعلام شود، روحانی و عراقچی و سایر دوستانشان زیر سؤال می‌روند به همین دلیل است که هیأت نظارت بر برجام حرفی برای گفتن ندارد.
یک رسانه باند خامنه‌ای تحت عنوان «شکست برجام و بقای تحریم ها!» نوشت: اطلاعات میدانی نشان می‌دهد وضعیت روابط بانکی نسبت به قبل تقریبا هیچ تفاوتی نکرده، دسترسی به پرداخت های دلاری وجود ندارد، امکان پرداخت یورو به خارج از کشورهای خریدار نفت مقدور نیست، پول های ژنو که قرار بود نقدی وارد شود، در عمان متوقف شده و جز در بخش هتل‌ سازی و مونتاژ خودرو خبر جدیدی از سرمایه‌گذاری نیست.
این رسانه باند خامنه‌ای با طعنه به آخوند روحانی افزود: باید بر اساس مدل موفق برجام! با آمریکا بر سر موضوعات دیگر نظیر حزب الله لبنان، سوریه، یمن،قد و اندازه موشک ها، صحبت کنیم! راهکار هم مشخص است باید نظام کوتاه بیاید.