بحران مخاصمات درونی رژیم در نمایش انتخابات وحشت از تکرار خیزشهای سال ۸۸ و به خطر افتادن سرنوشت کل نظام

مهره های باند خامنه ای در حملات خود به باند رقیب، نسبت به تکرار قیام و خیزشهای سال ۸۸ و به خطر افتادن سرنوشت کل نظام، هشدار می دهند و برای جلوگیری از حذف سرکردگان این باند درجریان زور آزمایی و جنگ گرگها در نمایش انتخابات، به دست و پا افتاده اند.

آخوند احمد جنتی دبیر شورای نگهبان رژیم با وحشت از تکرار قیام گفت: خدا نیامرزد آن کسانی را که آرا را در سال ۸۸ زیر سؤال بردند؛ … یک‌مرتبه با ادعای تقلب، ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و به قولی خسارات این فتنه از خسارات ۸ سال جنگ تحمیلی، کم‌تر نبود؛ چراکه در داخل مملکت زلزله‌ای ایجاد کرد.
وی افزود: کاندیداهایی که کمترین نقش و سهمی در اعتراض به نتیجه انتخابات سال ۸۸ داشتند رد صلاحیت شدند.
آخوند جنتی، درمورد اذعان خامنه ای به شراکت رژیم درکشتار مردم سوریه وهمدستی با بشار اسد گفت: ”من تصور می‌کردم که جمله خامنه‌ای را که در محفل خصوصی فرمودند، نباید اعلام عمومی بکنیم، اما خودشان بعداً علنا اعلام کردند که اگر جوانان به سوریه نروند و نجنگند، دشمن در کرمانشاه و مناطق مرزی به ما حمله می‌کند“.

درهمین حال پاسدار حسین ساجدی نیا سرکرده نیروی انتظامی تهران بزرگ درهراس از ملتهب شدن فضای کشور و فوران اعتراضات خیابانی گفت: ”پلیس پایتخت در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با هواداران جناح های سیاسی که اقدام به برگزاری میتینگ و یا هرگونه تنش و درگیری کنند، بر اساس قانون برخورد می‌کند.“ پیش از این نیز پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی اعلام کرده بود: باید بگذاریم دشمن و عناصر ضدانقلاب خارج و ایادی آنها فضای آرام کشور را ملتهب کنند.

آخوند احمد خاتمی در اظهارنظری که حاکی از نگرانی و تلاش باند خامنه ای برای جلوگیری از حذف عناصر اصلی این باند در خبرگان است، از باند رفسنجانی و روحانی خواست به صورت صریح و شفاف بیانیه بدهند و حمایت خود را از جنتی، یزدی و مصباح اعلام کنند.
وی افزود: آنها باید از مردم بخواهند که حتماً این سه بزرگوار را در لیست خود بنویسند چرا که اینجا سخن از فرد نیست بلکه سخن از یک جریان است و در مقطع کنونی این چهره‌ها نماد ولایتمداری شده‌اند“.

آخوند صدیقی نیز با اشاره به حذف جنتی، یزدی، مصباح و سایر مهره‌های خامنه ای از لیست رفسنجانی گفت: خیال می کنند با حذف هشت نفر از شخصیت های ارزشی از لیست هایشان مانع رأی آوردن آن ها می شوند.
اسدالله بادامچیان از گردانندگان باند موتلفه درباره عمق جدال در رأس رژیم و آشفتگی در باند خامنه ای گفت: برخی افراد می‌خواستند جامعه مدرسین و جامعه روحانیت را در مقابل هم قرار دهند”.