تشدید جنگ باندهای رژیم آخوندی با نزدیک شدن نمایش انتخابات

سه روز مانده به نمایش انتخابات، جنگ گرگها در رأس رژیم با شدت ادامه دارد.

رفسنجانی با حمله به باند خامنه ای گفت: «محافل و کسانی که دستشان از بهانه‌های تخریبی و اهانت خالی است، این روز‌ها از روی درماندگی، جاهلانه از شخصیت‌های سابقه‌دار و حتی مورد تأیید شورای نگهبان با انتساب تعابیری همچون انگلیسی و نفوذی یاد می‌کنند».
رفسنجانی افزود: تأسف بیشتر اینجاست که این جریان سخنان خود را از طریق تریبون‌های رسمی می‌زنند... آن جماعتی که با همه هزینه‌های تبلیغاتی شکست خوردند، این روز‌ها می‌خواهند انتقام شکست خود از مردم را با توهین به دولت و شخص رئیس‌جمهور بگیرند.
رفسنجانی بار دیگر به ردّ صلاحیت حسن خمینی توسط شورای نگهبان ارتجاع اعتراض کرد.

آخوند علی محمد دستغیب از رد صلاحیت شدگان شرکت در انتخابات خبرگان در نامه یی به آخوند روحانی نسبت به تقلب توسط باند خامنه‌ای هشدار داد و گفت: مبادا گروهی به هر عنوان به صندوق ها دست بزنند، و یا رأی ها با شناسنامه های جعلی انداخته شود و یا به صلاحدید شورایی بعضی خارج و بعضی داخل گردند، و یا تعرفه ها کمیاب شود همچنانکه اینها در سال ۸۸ انجام گرفت و آنچه نباید بشود شد.

در ادامه حملات رگباری به رفسنجانی از سوی مهره‌های خامنه‌ای، آخوند احمد خاتمی با اعلام جنگ به باند رقیب گفت: ”فکر کرده‌اید رها می‌کنیم، بجنگ تا بجنگیم“… ”در ایام انتخابات زبانم بسته است، اما بعد از انتخابات رسوا می‌شوید و پشت صحنه این حرکات شیطانی را می‌کویم.
هم‌چنین آخوند موحدی کرمانی نایب‌رئیس مجلس خبرگان رژیم از قرار گرفتن در لیست رفسنجانی اعلام برائت کرد و گفت هیچ سنخیتی با باند رفسنجانی ندارد. وی هم‌چنین گفت: این افراد باید از حمایت انگلیس ابراز برائت کنند.

حدادعادل عضو مجلس سرکرده لیست باند خامنه‌ای در تهران گفت: احساس می‌کنم صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم شنیده می‌شود .
حدادعادل با ابراز وحشت از تکرار قیام گفت:‌ ”شعار آقای روحانی اعتدال بوده... (اما) روش هایی مانند روش های فتنه 88 و فتنه 78 را بخواهند اعمال کنند، این با اعتدال همخوانی ندارد و دولت روحانی نباید اجازه دهد فتنه پشت نقاب اعتدال پنهان شود.
این مهره خامنه‌ای بر حیاتی بودن حضور پاسداران در سوریه تأکید کرد و گفت: این آرامش را مدیون کسانی هستیم که (در سوریه کشته می‌شوند) اگر آنها در سوریه و عراق مقاومت نمی‌کردند، امروز آرامش نداشتیم و اگر جلوی عوامل فتنه نیز گرفته نمی‌شد، امروز آرامش نداشتیم.
 
میرکاظمی عضو مجلس ارتجاع از تهران در واکنش به اظهارات اخیر ‌رفسنجانی مبنی بر اینکه «به افراطیون رأی ندهید»، گفت:” افراطیون کسانی هستند که در یک روز عالیجناب سرخ‌پوش درست و قتل‌های زنجیره‌ای را مطرح می‌کنند، اما حالا با هم ائتلاف می‌کنند و او را در لیست قرار می‌دهند“.

پاسدار صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص نظام آخوندی گفت: ” فتنه سال ۸۸ محصول مداخله بیگانه در رقابت داخلی بود... وقتی پای مداخله بیگانه باز شود ما عملاً باید آلودگی و فساد در رقابت‌ها را انتظار بکشیم، فسادی که ممکن است به پیچیدگی بزرگ‌تری از جنس همین فتنه 88 منجر شود”.( منبع: خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسم به تسنیم
سخنرانی پاسدار حسن عباسی در دانشگاه آزاد مشهد که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود، لغو شد. عوامل باند رقیب مانع ورود وی به دانشگاه شدند.
یکی از سرکردگان بسیج در این مورد گفت: آیا دانشگاه آزاد مصداق حیات خلوت رفسنجانی است؟

از سوی دیگر، عوامل خامنه ای سخنرانی از پیش تعیین شده مطهری در دانشگاه آزاد پرند را لغو کردند.
عوامل خامنه‌ای اعلام کردند اجازه نمی‌دهند علی مطهری پایش را به این دانشگاه بگذارد.

محمدرضا عارف سرلیست باند رفسنجانی و روحانی در تهران با نگرانی از تحریم نمایش انتخابات توسط مردم گفت: ما هر چیزی را که شما بخواهید، انجام می‌دهیم، از شما فقط یک چیز می‌خواهیم و آن اینکه از شما خواهش می‌کنیم، خواهش می‌کنیم، بیایید، بیایید“.

پاسدار نادران از باند ولی فقیه در مجلس ارتجاع، گفت: ریشه فساد در دولت هاشمی شکل گرفت و با امثال کرباسچی نهادینه شد, فساد کرسنت به کجا می‌خورد که رفسنجانی از بررسی آن عصبانی می‌شود. وی گفت:‌ برادر رئیس‌جمهور ستاد انتخاباتی فهرست حامیان دولت را در ساختمان یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی دولت قرار می‌دهد؛ آیا اینها می‌خواهند اشتغال ایجاد و با فساد مبارزه کنند؟ چه کسی از او حمایت کرده است که به زندان نیفتد؟ اگر حسین فریدون این حمایت را نکرده پس چه کسی کرده است؟
نادران افزود: وزیری که هزار میلیارد سرمایه دارد از ایجاد صنایع پایین دستی برای محصولات پتروشیمی عاجز است.