خامنه ای در باتلاق نمایش انتخابات، تشدید بحران بر سر خبرگان ارتجاع

رفسنجانی در یک بیانیه انتخاباتی با حمله باند خامنه ای به خاطر حذف کاندیداهای جناح خود نوشت: کاش فرصت حضور همه در انتخابات اسفندماه فراهم می‌شد. یک روز تاریخی رقم بزنیم و مانع تندروها شویم.

رفسنجانی افزود: انتخابات هفتم اسفند، یکی از فرصت‌های بسیار گرانقدر برای جلوگیری از نهادینه شدن تندروی‌های سیاسی و افراط‌کاری‌های دینی در جامعه است.
با این حال وی مدعی شد: تندروی‌ها، اعمال سلیقه‌های شخصی، تفسیر به رأی‌ها و افراطی‌گری‌ها، مربوط به یک عده‌ی محدود است و همین میزان که تأیید صلاحیت شده‌اند، خواسته‌های بخشی از جامعه را فراهم می‌کند.

کواکبیان عضو مجلس رژیم درمورد اقدامات باند خامنه ای نظیر اسیدپاشی و اختلاس گفت: در مجلس برای یک کار بی‌ارزش 200 کمیته تشکیل می‌شود ولی در رابطه با اسیدپاشی یک کمیته هم تشکیل نشد. وی افزود: آنها فقط منتظر بودند یک مقدار بدحجابی صورت گیرد تا صدایشان گوش فلک را کر کند. به خدا اختلاس از بی‌حجابی بدتر است.

ازسوی دیگر، حمله مهره‌های خامنه‌ای علیه باند رفسنجانی و روحانی بی‌وقفه ادامه دارد.
آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع با حمله به رفسنجانی گفت: موج عجیبی از تخریب‌ها شروع شده است.. برخی نمی‌فهمند کوبیدن شورای نگهبان یعنی بی اعتبار کردن مجلس خبرگان و مجلس، امروز کوبیدن شورای نگهبان مد شده است.
وی با هراس از چشم‌انداز سرنگونی رژیم افزود: قصه، قصة جنتی و مصباح و خاتمی نیست می‌خواهند ولایت را بزنند... امروز اگر برخی از فتنه گران قدرت پیدا کنند در هر شهری چوبه‌های دار برپا می‌کنند.
آخوند احمد خاتمی از پاسداران و بسیجیها خواست خامنه ای را تنها نگذارند.

آخوند شجونی گفت: قرار گرفتن نام رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت باعث ننگ شد من پای منبر کسانی که نوکر رفسنجانی هستند نمی نشینم. (بسیج 2 اسفند 94)

حداد عادل سرکرده لیست باند خامنه‌ای در تهران گفت: آنها متناسب با فضا حرف‌های گذشته خود را کنار می‌گذارند و تمایلات غرب‌گرایانه پیدا می‌کنند تا رای بیاورند.

محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس ارتجاع گفت: ”اینکه اجازه دهیم آنها وارد مجلس شوند خلاف ولایتمداری است.

پاسدار جلالی سرکرده پدافند غیرعامل رژیم گفت: کسانی که در جریان انتخابات مسئله رهبری شورایی یا رهبری نظارت‌پذیر را مطرح می‌کنند، یا کسانی که صلاحیت شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند، هماهنگ با استراتژی دشمن هستند“.
وی با نگرانی از تکرار قیام 88 گفت:”دشمنان می خواهند که جریان‌های عمومی کشور را تحریک کنند تا بتوانند یک حادثه‌ای شبیه فتنه 88 را دوباره تکرار کنند، لذا بسیار مهم است که ما دقت کنیم و توجه داشته باشیم“.

پاسدار کوثری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: ”به رغم شعار دولت یازدهم، باید گفت که دولت یازدهم نسبت به دولت‌های قبلی بسیار دروغگوتر است“. (تسنیم)
پاسدار فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم گفت، آنهایی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کردند اگر اعلام برائت از آمریکا و انگلیس نکنند مجرمند. (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 1اسفند 94)

آخوند احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع گفت: آمریکا و انگلیس به دنبال رای آوری لیست آقای هاشمی هستند و بنابراین به دنبال مهندسی انتخابات هستند“.


روزنامه سپاه پاسداران نوشت: رفسنجانی گفته است رأی 3 درصدی روحانی را من 50 درصد کردم.
این روزنامه افزود: بر اساس فایل تصویری که از رفسنجانی در 30بهمن امسال منتشر شده, وی ضمن درخواست از مردم برای رأی‌دادن به لیست مشترک جریان اعتدال, تعداد افراد صالح در رقابت انتخاباتی خبرگان را  60 نفر عنوان کرده است!