شکست مفتتضحانه نمایش حکومتی ۲۲ بهمن به رغم بسیج چندین ماهه خامنه ای

به رغم بسیج و سازماندهی خامنه ای از چند ماه پیش برای برگزاری پر دود و دم نمایش سرقت انقلاب 22 بهمن، کسادی این نمایش حکومتی، به شکستی مفتضحانه برای ولی فقیه ارتجاع، در آستانه انتخابات فرمایشی، تبدیل شد.

خامنه ای، به رغم به کار گرفتن نیروهای سپاه و بسیج و تعیین سهمیه های اجباری و چند هزار نفری برای اعزام نیرو از شهرستانها به تهران، نتوانست در پایتخت به صحنه سازیهای مطلوب خود دست یابد و درشهرستانها نیز صحنه های نمایش حکومتی 22بهمن بسیار کساد بود و حتی تابلوهای تبلیغاتی به نفع خامنه ای و شعارهای دجالگریهای ضد استکباری در وانت بارهای توزیع کننده، روی دست صحنه گردانان باقی مانده بود.
برای تحت الشعاع قرار دادن کسادی بازار نمایشهای حکومتی 22بهمن، باند خامنه ای، بسیجیان رژیم را با عکسهای خامنه ای و کشیدن پرچمهای رژیم روی چهره عوامل ساندیس خور با لباسهای رنگاوارنگ، به صحنه فرستادند تا صحنه های تبلیغاتی درست کنند، اما این تلاشها، نتایج معکوس به بار آورد و ورشکستگی نمایشهای حکومتی 22بهمن را بیشتر برملا کرد.

 مردم تهران در مخالفت با نمایش انتخاباتی رژیم، بنر بزرگ انتخاباتی با تصویرخامنه ای را پاره کردند. این بنر تبلیغاتی ولی فقیه را هنگام رای دادن نشان می دهد.