سفر وزیر خارجه آخوندها به لندن و شرکت او در کنفرانس سوریه بحران سوریه را شدت می بخشد

مقاومت ایران سفر وزیر خارجه فاشیسم دینی حاکم بر ایران به انگلستان و شرکت در کنفرانس «کمک رسانی به سوریه» در 4 فوریه را قویا محکوم می کند و خواستار لغو این سفر و شرکت در این اجلاس است. رژیم حاکم بر ایران و جنایتهایش در سوریه مشکل اصلی این کشور و تمامی منطقه خاورمیانه است. شرکت دادن این رژیم در حل این بحران به همان میزان منطقی و مشروع است که از آتش افروز برای خاموش کردن آتش کمک گرفته شود.

رژیم ملایان با اعزام بیش از 5000 تن از اعضا و فرماندهان سپاه پاسداران و اعزام دهها هزار شبه نظامی عراقی و لبنانی و افغانی و پاکستانی خارجی و حمایتهای بیدریغ لجستیک و نظامی، عامل اصلی بقای بشار اسد و ادامه قتل عام مردم این کشور در سالهای اخیر بوده است. رژیم ایران دهها میلیارد دلار از اموال مردم ایران را هزینه نگهداشتن اسد در مسند قدرت و کشتار مردم این کشور کرده است. بالاترین مقامهای رژیم ملایان بارها تصریح کرده اند که بدون دخالت مستقیم و تمام عیار این رژیم بشار اسد بارها سقوط می کرد. آنها به صراحت از سوریه به عنوان یکی از استانهای ایران اسم می برند که با تمام قوا باید برای آن باید جنگید. سقوط بشار اسد یک ضربه مرگبار به این رژیم است. روحانی رئیس جمهور این رژیم در دیدار اروپایی خود در هفته گذشته، به صراحت بار دیگر بر ضرورت حمایت از اسد تاکید کرد.
جواد ظریف یک کارگزار سرسپرده دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران است که صرفا با سرکوب مطلق (از جمله حدود 2300 اعدام در دوران روحانی)، جنگ طلبی در منطقه، صدور بنیادگرایی اسلامی و تروریسم بر سر کار مانده است. تنها رسالت ظریف ادامه بقای رژیم ملایان است. رژیمی که از هر سو به ویژه به لحاظ منطقه یی در بن بست و ایزولاسیون بیسابقه یی به سر می برد.
دعوت از ظریف و سایر مقامهای رژیم برای مشارکت در حل بحران سوریه، تنها این رژیم را در جنگ افروزی بیشتر در منطقه و صدور افراطی گری اسلامی و تروریسم تشجیع می کند و یک بی احترامی جدی به مردم ایران و سوریه است که روزانه توسط این رژیم و مزدورانش به وحشیانه ترین وضع سرکوب می شوند.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون خارجه
۱۳بهمن ۱۳۹۴ (۲فوریه ۲۰۱۶)