تجمع اعتراضی مالباختگان بنیاد غارتگر پدیده شاندیز درمقابل مجلس ارتجاع در تهران - درگیری مردم با نیروها ی سرکوبگر

براساس گزارش دریافتی از تهران روز سه شنبه ۲۲ دی ازساعت ۷ صبح، جمعی از مالباختگان  پدیده غارتگر که اموال مردم  را با همکاری عوامل رژیم به غارت برده اند. اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل مجلس آخوندی در تهران رژیم کردند. همزمان نیروهای سرکوبگر انتظامی با خودروهای ”الگانس” و ”ون ” در مقابل درب اصلی مجلس آخوندی مسقر شدند تا از ورود تجمع کنندگان جلوگیری کنند اما مالباختگان در این ساعت به صورت گروه های چند نفره درپارک بهارستان جمع شدند.

نیروهای سرکوبگر یگان ویژه انتظامی به نیروی انتظامی پیوسته و دورتادور میدان بهارستان، پارک بهارستان و اطراف مجلس، که تجمع کنندگان حضور دارند را احاطه کردند و از ایستادن مردم جلوگیری میکنند.

علاوه برنیروهای سرکوبگر حاضر در صحنه نیروهای سرکوبگر از پادگان عشرت آباد و پادگانهای سپاه منتهی به خیابان پیروزی با موتور و خودرو که مجهز به وسایل ضدشورش هستند به سمت بهارستان گسیل شدند تا از هرگونه تجمع جلوگیری کنند.

تظاهرات مالباختگان پدیده شاندیز در مقابل مجلس آخوندی در تهران

صدها تن از مالباختگان در ابتدای خیابان مجاهدین مقابل پارک بهارستان از نقاط مختلف به هم پیوستند و به سمت درب اصلی مجلس رژیم شروع به راهپیمایی کردند که با یورش حدود ۳۰۰ نیروی یگان ویژه مواجه شدند. همزمان تعداد ۲۰ نیروی لباس شخصی از جمعیت راهپیمایی فیلمبرداری میکنند، نیروهای سرکوبگر جمعیت را محاصره کرده و به سمت پل چوبی هدایت میکنند.

صدها تن از نیروهای لباس شخصی در اطراف مجلس از جمله میدان بهارستان و پارک بهارستان به صورت گروه های ۷ و۸  نفره مستقر هستند و جلوی هرگونه تجمع رامیگیرند. همچنین ارتباط با موبایل در اطراف میدان بهارستان و مجلس در این ساعت قطع است و ارتباط برقرار نمیشود

علیرغم حضور سنگین نیروی انتظامی و یگان ضد شورش،  تجمع کنندگان در مسیر با خودروهایشان به سمت مجلس می روند و به دوستان خود که ا زقبل در محل بودند می پیوندند.

تا کنون بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر از نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضد شورش در مقابل مجلس مستقر شده و با تهاجم به مالباختگان پدیده که از صبح برای تجمع آمده بودند مانع تجمع آنها میشوند تعداد تجمع کنندگان که زیاد است به سمت ضلع شمال شرقی رفتند.

درگیری مالباختگان مؤسسه غارتگر پدیده شاندیز با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در مقابل مجلس ارتجاع

صبح امروز سه شنبه ۲۲ دی مالباختگان مؤسسه غارتگر پدیده شاندیز در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند و با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که قصد پراکنده کردن آنها را داشتند، درگیر شدند. تجمع کنندگان خواستار پس گرفتن اموال به غارت رفته خود توسط ایادی رژیم آخوندی هستند.
خبرگزاری حکومتی ایلنا به درگیری معترضان مقابل مجلس ارتجاع اعتراف کرد و با عنوان ”نیروی انتظامی از تجمع سهام‌داران پدیده شاندیز مقابل مجلس جلوگیری کرد” نوشت: ” نشست علنی امروز مجلس در حالی آغاز شد که حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از تجمع سهام‌داران معترض پدیده شاندیز، دور تا دور خانه ملت قرار گرفتند“.
این منبع افزود: از ساعات اولیه امروز تعدادی از سهام‌داران پدیده شاندیز با حضور در مقابل درب ورودی مجلس سعی در برپایی تجمع و تحصن جهت اعتراض به تضییع حقوقشان در برابر درب ورودی مجلس داشتند که با دخالت نیروهای امنیتی … تجمع‌کنندگان متفرق شدند“.