تظاهرات کارگران، جوانان،‌ اقشار مردم در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی کارگران چهار شرکت از کارفرمای ای.پی.ام.ای در عسلویه

روز دوشنبه 23 آذر 94 کارگران چهار شرکت از کارفرمای ای.پی.ام.ای در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چندین ما شان در مقابل شرکت کارفرمای اصلی فازهای 17 و 18 برای چندین ساعت تجمع کردند

تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت جهان فولاد غرب در کرمانشاه
صبح روز سه‌شنبه 24 آذر گروهی از کارگران شرکت جهان فولاد غرب در کیلومتر 15 جاده کرمانشاه - بیستون در اعتراض به نگرفتن دو ماه حقوق در محل این شرکت تجمع کرده و خواهان گرفتن حقوق عقب‌افتاده خودشان شدند.

شعارنویسی جوانان روی دیوار به حمایت از زندانیان سیاسی و تعقیب و گریز بسیجی‌ها
صبح روز چهارشنبه 25 آذر، عده‌ای از جوانان در محدوده اکباتان تهران، اقدام به شعارنویسی در نزدیکی مساجد و مراکز مهم منطقه اکباتان کردند که مضمون شعارها در حمایت از زندانیان سیاسی بخصوص زندانیان قیام 88 بود و در شعارها به خامنه‌ای و بسیج سرکوب ناسزا گفته شده و آن‌ها را مورد لعن قراردادند...

دامه تجمع کارگران خدمات شهری اهواز مقابل شهرداری
کارگران خدمات شهری اهواز روز چهارشنبه 25 آذر برای دومین روز متوالی در مقابل شهرداری اهواز تجمع کرده و خواستار دریافت حقوق معوقه شدند.
کارگران خدمات شهری از ساعت 9 صبح تا 11 دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری نشسته بودند.
به گزارش رسیده تاکنون شهرداری هیچ اقدامی برای رسیدگی به خواست کارگران محروم نکرده است.

تجمع و درگیری مالباختگان موسسه فرشتگان در مشهد
به گزارش رسیده؛ ظهر روز سه‌شنبه 24 آذر جمع زیادی از مالباختگان موسسه فرشتگان در مقابل این موسسه تجمع کردند و خواستار رسیدگی سریع به خواسته‌ها و مطالبات خود شدند.
گزارش دریافتی حاکی است؛ از ساعت 1300 که دسته‌به‌دسته به جمعیت معترض اضافه می‌شد؛ خودروهای نیروی انتظامی به محل این موسسه در خیابان سجاد رسیده و ماموران سرکوبگر انتظامی با زور و ضرب و شتم مالباختگان پرداخته و تجمع‌کنندگان را از مقابل موسسه دور می‌کردند.
این یورش سرکوبگرانه مأمورین با اعتراض و مقاومت حاضرین روبرو گردید و باعث چند درگیری با مأمورین انتظامی انجامید

اعتصاب مغازه‌داران راسته شاهین ویلا در کرج
صبح روز چهارشنبه 25 آذر، ساعت 9، مغازه‌داران راسته خیابان شاهین ویلا کرج، به دلیل عدم رسیدگی شهرداری به این خیابان در مقابل دریافت عوارض از آن‌ها، دست به اعتصاب زدند.

700 تن از کارگران شرکت پایندان فاز 23-24-25 عسلویه همچنان درب خوابگاه خود را بسته و در اعتصاب هستند
روز چهارشنبه 25 آذر 94 در عسلویه فاز 23-24-25 بر اساس گزارش دریافتی کارگران شرکت پایندان همچنان بدون اینکه کسی برای بررسی خواسته و پرداخت 5 ماه حقوق معوقه‌شان به آن‌ها مراجعه کند در خوابگاهی موسوم به رجایی عسلویه اعتصاب کرده اند. 

تجمع کارگران به‌جان‌آمده شرکت صدرای بوشهر مقابل استانداری
روز چهارشنبه 25 آذر، بیش از 200 تن از کارگران به ستوه آمده که ماه‌ها حقوقشان واریز نشده از ساعت 6 صبح مقابل استانداری دست به تجمع اعتراضی زده‌اند تا با استانداری مشکلاتشان و خواسته را در میان بگذارند.