دکتر محمد الحاج نماینده پارلمان اردن:‌ توطئه وزارت اطلاعات و مامورانش در عراق علیه مجاهدان لیبرتی را محکوم کرد

دکتر محمد الحاج نماینده پارلمان اردن طی مصاحبه سیمای آزادی توطئه وزارت اطلاعات و مامورانش در عراق علیه مجاهدان لیبرتی را محکوم کرد، و گفت: «ما در کمیته پارلمانی اردنی که ازحمایت اکثریت اعضای پارلمان برخوردار است هرگونه ملاقات و همکاری مسئولان عراقی با مزدوران نیروی قدس رژیم ایران علیه ساکنان لیبرتی را بهشدت محکوم میکنیم».

وی افزود:‌ «اخبار دریافتی حاکی از برخی تحرکات و توطئه ها علیه ساکنان کمپ لیبرتی اعضای مجاهدین خلق در عراق است.
قابل توجه است که اخیرا شلیک مجموعه ای از موشک علیه این ساکنان که پناهنده و غیر نظامی و افراد حفاظت شده محسوب میشوند، صورت گرفت و سازمانهای بین المللی بایستی از این پناهندگان غیر نظامی حمایت کنند.
این توطئه ها و تحرکات بطور کامل با تحرکات قبلی اشخاصی که مدعی بودند از خانواده ها و نزدیکان ساکنان کمپ لیبرتی هستند مشابه است، این اشخاص اقدام به جاسوسی و اقدامات مختلف برای زمینه سازی حملات جدید علیه ساکنان می کنند. اقداماتی که در حال حاضر این اشخاص می کنند همان اقداماتی است که تقریبا یک ماه قبل از موشک باران انجام می دادند و مدعی بودند که از نزدیکان ساکنان هستند.، از طرف دیگر مطلع شدیم که این افراد با برخی از مسئولین عراقی ملاقاتهایی داشته اند و مدعی شده اند که از نزدیکان ساکنان هستند. درحالیکه این واضح و روشن است که آنها دشمن هستند و نه از نزدیکان. از آنجایی که ساکنان کمپ دارای هیچ سلاحی نیستند، حکومت عراق می داند که آنها در حال توطئه علیه ساکنان بوده و اهداف مشکوک دارند و از طرف رژیم آخوندی مامور به اجرای اقدامات مشخصی شده اند، بنابراین به مصلحت دولت عراق نیست که بگذارد در کشورش این حملات و تجاوزات صورت گیرد و نباید هیچ مسئول عراقی با این افراد ملاقات کند. چون آنها افشاء شده و دشمن ساکنان کمپ هستند.
ما در کمیته پارلمانی اردنی برای ایران آزاد که اکثریت اعضای پارلمان از آن حمایت می کنند و در پارلمان اردن، همبستگی و همکاری کامل خودمان را با مقاومت ایران اعلام نموده و بهشدت این ملاقاتها و همکاری با این اشخاص متجاوز را محکوم میکنیم».