اعدام جنایتکارانه زندانی سیاسی کرد بهروز آلخانی

مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه زندانی سیاسی کرد بهروز آلخانی، را به خانواده و دوستان او و به مردم کردستان تسلیت می گوید و از عموم هموطنان به ویژه جوانان سراسر کشور میخواهد علیه اعدامهای وحشیانه، به خصوص اعدام زندانیان سیاسی به پاخاسته و به حمایت از خانواده اعدام شدگان و زندانیان سیاسی قیام کنند.

مقاومت ایران جامعه جهانی به ویژه اتحادیه اروپا و آمریکا و همچنین ملل متحد و ارگانهای مدافع حقوق بشر را به محکوم کردن اعدام بهروز آلخانی فرا می خواند و تأکید می کند سکوت در مقابل اعدامهای فزاینده در ایران، همزمان با سفر مقامهای ارشد اروپایی به ایران به هر دلیلی که باشد هیچ مفهومی جز همدستی با فاشیسم دینی حاکم و تشویق آن در ادامه و تشدید این جنایتها ندارد.
بهروز آلخانی، 30ساله، اهل سلماس، در 7بهمن 88 بازداشت شد و پس از 6 سال شکنجه و حبس در اولین ساعات بامداد 4 شهریور از جمله به اتهام مشارکت در قتل دادستان جنایتکار کرد به همراه 5 زندانی دیگر اعدام شد.  او بر اثر شدت شکنجه ها و شرایط وخامت بار زندان از بیماری قلبی رنج می برد.
بی تردید این اعدامهای وحشیانه و خون پاک شهیدان راه آزادی، اراده مردم ایران به ویژه جوانان میهن را در مبارزه علیه دیکتاتوری دینی مضاعف خواهد کرد و روند سرنگونی آن را را شتاب خواهد داد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
4شهریور 1394 (26 اوت 2015)