درگذشت مجاهد خلق محمد هادی تعالی در آلبانی بیست و ششمین شهید محاصره ضد انسانی پزشکی

مجاهد اشرفی، محمد هادی تعالی، با بیش از 40سال سابقه مبارزه در برابر دو دیکتاتوری، ظهر امروز در اثر ابتلا به سرطان ریه و لطمات جانکاه محاصرة ضد انسانی پزشکی در اشرف و لیبرتی در بیمارستان در آلبانی جان باخت و به دیگر همرزمان شهیدش پیوست. وی از مصدومان حملات وحشیانه 6و7مرداد سال88 به اشرف بود که در آبان93 برای معالجه به آلبانی منتقل و در بیمارستان بستری شد.

مجاهد خلق هادی تعالی فرزند دلیر مردم کازرون، متولد اسفند1333، از دهه50 به هواداری از مجاهدین برخاست و به همین خاطر توسط ساواک دستگیر و متعاقبا از کارخانه یی که در آن کار می کرد اخراج شد. وی در سالهای قیام و انقلاب ضد سلطنتی، از پیشگامان اعتصابها و مبارزات کارگران در قزوین بود.
هادی تعالی که بیست و ششمین شهید محاصره ضد انسانی در اشرف و در لیبرتی است، طی سه دهه در صفوف مجاهدین و ارتش آزادی و به ویژه در دوران پایداری در اشرف، در همه کارزارها دلیرانه جنگید و سرانجام پس از چند سال ایستادگی و استقامت شکوهمند در برابر محاصره ضد انسانی و بیماری، با سرافرازی به عهد خود وفا کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.
خانم رجوی، با تسلیت به مجاهدان اشرفی و ستایش از مقاومت و صبر و شکیبایی بیست و ششمین شهید محاصره ضد انسانی، دولت آمریکا، یونامی، کمیساریای عالی پناهندگان و دولت عراق را به اقدام فوری برای پایان دادن به زندان سازی و محاصره ضدانسانی لیبرتی که از مصادیق جنایت علیه بشریت است فراخواند.