اطلاعیه محاصره لجستیک لیبرتی ـ شماره2

برای سومین روز در هوای 50 درجه در ماه رمضان نیروهای عراقی به دستور فالح فیاض از ورود خودروهای غذا، سوخت و تخلیه سپتک به کمپ لیبرتی جلوگیری کردند

روز پنجشنبه 25تیر94 (16ژوییه2015)، فالح فیاض، مشاور امنیت ملی و رئیس کمیته سرکوب اشرف و لیبرتی، برای سومین روز متوالی، از ورود خودروهای غذا، سوخت و تخلیه سپتیک،  در گرمای 50 درجه عراق آنهم در ماه رمضان به داخل کمپ لیبرتی جلوگیری کرده است. قطع ضدانسانی و جنایتکارانه سوخت و غذای لیبرتی که به خواست رژیم ایران صورت می گیرد، درحالیست که دولت عراق روز پنجشنبه را به خاطر گرمای هوا تعطیل اعلام کرده است.
امروز نیز مانند روزهای قبل نیروهای عراقی در ورودی فرودگاه تأکید کردند راننده ها مجوز ورود به فرودگاه و کمپ را دارند اما فالح فیاض به طور خاص دستور داده است که هیچ خودرویی اجازه ورود به کمپ لیبرتی را ندارد.  
ممانعت از ورود سوخت، غذا و دارو در سومین روز  کمپ را دچار یک بحران جدی کرده و ساکنان را به شدت تحت فشار قرار داده است. ممانعت از ورود سوخت، ژنراتورهایی که همه برق مورد نیاز کمپ را تامین می کند با مشکل جدی مواجه کرده است.
از طرف دیگر امروز ساکنان در تجمعات مختلف با بلندکردن پلاکاردهای اعتراضی از یونامی و کمیساریای عالی پناهندگان خواستار مداخله برای پایان دادن به این محاصره جنایتکارانه شدند.
مقاومت ایران بار دیگر ملل متحد و دولت آمریکا را که به طور مکرر نسبت به سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی متعهد شده اند به اقدام فوری برای پایان دادن به محاصره جنایتکارانه لیبرتی فرا می خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
پاریس-25 تیر ماه 1394 ( 16 ژوییه 2015)