اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت - دستگیری و بازجویی از ۲ مامور اعزامی وزارت اطلاعات توسط مقامات محلی

 

کمیسیون‌‌‌‌‌امنیت و ضدتروریسم

دستگیری و بازجویی از 2 مامور اعزامی وزارت اطلاعات توسط مقامات محلی

اطلاعات آخوندی و سفارت رژیم در پاریس مزدوران قربانعلی حسین نژاد و مصطفی محمدی را برای ایجاد درگیری و زمینه سازی اقدامات تروریستی به محل اقامت رئیس جمهور برگزیده مقاومت فرستاد

—اظهارات ضبط شده مزدور قربانعلی حسین نژاد به ماموریت ابلاغ شده از سوی جهانگیر شادانلو مامور وزارت اطلاعات و سرپل ارتباطی وزرات بدنام در سفارت رژیم در فرانسه حمید عبادی با شماره های تلفن 0033758030701 و 0033140697959 به منظور کنترل و فعالیت عملیات جاسوسی و تروریستی

— پرداخت ماهیانه ثابت 500 یورو به مزدوران توسط وزارت اطلاعات از طریق محمد حسین سبحانی در سرپل آلمان

—کلاهبرداری و سوء استفاده رذیلانه اطلاعات آخوندی از برنارد پوانیان مامور به خدمت در الیزه برای اعتبار دادن به مزدوران سوخته و آبروباخته از قبیل مصطفی محمدی

— شادانلو مامور شناخته شده اطلاعات،مسئولیت حل و فصل مسائل لجستیکی مزدوران را بر عهده داشت

رژیم پلید آخوندی و شخص خامنه ای که در موضعگیری ها و اظهارات پیاپی خود از استقبال گسترده ایرانیان و شخصیتهای برجسته و نامدار سیاسی از 5قاره جهان در اجتماع بزرگ مقاومت ایران در آستانه 30 خرداد وحشت و اضطراب شدید خود را بر ملا کرده بودند، در یک ماه گذشته مذبوحانه تلاش کردند همزمان با انتقال ماموران وزارت اطلاعات و نیروی قدس به لیبرتی به منظور شکنجه روانی مجاهدین، با فرستادن شماری از مزدوران و ماموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس به دفتر شورای ملی مقاومت در اور سور اواز به حادثه سازی و ایجاد درگیری و بروز کردن اطلاعات خود برای اقدامات تروریستی از طریق عکسبرداری و فیلم برداری با دوربین های متعدد مبادرت کنند.

در همین رابطه وزارت اطلاعات مزدور شناخته شده خود مصطفی محمدی را از مدتی قبل با پاسپورت کانادایی به پاریس فرستاد و در خانه ای در منطقه 19 پاریس مستقر کرد تا با به کمک ماموران دیگر طرحها و توطئه های رژیم علیه مقاومت ایران را به اجرا در آورد. شمه ای از توطئه های خنثی شده اطلاعات بدنام آخوندها به شرح زیر است:

1- ساعت 4 بعدازظهر دوشنبه 22 تیر سرپل اطلاعات آخوندها در سفارت رژیم در پاریس مزدوران مصطفی محمدی و دخترش و قربانعلی حسین نژاد را به همین منظور به اورسور اواز فرستاد . آنها از یک خودروی رنو کلیو قرمز رنگ به شماره 13- DG 760 TDاستفاده می کردند. اما وقتی با گشت های حفاظتی و مأموران ژاندارمری و پلیس محل مواجه شدند، بشدت وحشت کرده و پا به فرار گذاشتند. مصطفی محمدی راننده خودرو بهمراه دخترش بسرعت از صحنه گریخت و از فرط دستپاچگی قربانعلی حسین نژاد را تنها در محل رها کرد. مزدور محمدی قبل از فرار و مواجهه با مأموران ژاندارمری و پلیس قصد داشت یکی از مجاهدین را با خودرو زیر بگیرد که بدلیل هوشیاری او با شکست مواجه شد .

2-قربانعلی حسین نژاد که تنها مانده بود برای فرار از محل خودروی یک خانم فرانسوی را که درحال عبور بود متوقف کرد وبا زور سوار بر آن گردید.  خانم فرانسوی از مردم محل کمک خواست و شماری از شهروندان که شاهد صحنه بودند به کمک او شتافتند و مزدور را از اتوموبیل خانم فرانسوی بیرون کشیدند و موضوع را به ژاندارمری محل اطلاع دادند. ژاندارمری قربانعلی حسین نژاد را دستگیر و برای بازجویی به مقر خود منتقل کرد. کمی بعد مصطفی محمدی و دخترش نیز در حال فرار دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند. پس از احراز هویت و سوابق و اتمام بازجوییها و تشکیل پرونده، مزدوران توسط ماموران ژاندارمری و پلیس از منطقه اخراج شدند و پیگرد قانونی آنها ادامه دارد.

مزدور قربانعلی حسین نژاد که بسیار ترسیده بود بلادرنگ در ژاندارمری اعتراف کرد که شخصاً تقصیری نداشته و سفارت رژیم ایران در فرانسه، او را با مصطفی محمدی و دخترش به این ماموریت فرستاده است. وی در اظهاراتش که بر روی نوار با صدای خودش ضبط شده گفت سرپل اطلاعات رژیم در سفارت ایران در فرانسه از طریق یک مامور اطلاعات به نام حمید عبادی با شماره تلفن های 0033758030701 و 0033140697959 این ماموریت را به وی داده است و جهانگیر شادانلو (مامور افشا شده اطلاعات در پاریس) را بهمراه آنها برای کرایه خودرو فرستاده است. وی افزود محمد حسین سبحانی از سرپل اطلاعات در آلمان هر ماه به پاریس می آید و از طرف وزارت اطلاعات به شماری از مزدوران از جمله خود او( قربانعلی حسین نژاد) ماهیانه 500 یورو می پردازد.

محمد حسین سبحانی همان مزدوریست که از 13 سال پیش از تهران توسط وزارت اطلاعات به آلمان فرستاده شد و در همان زمان توسط مقاومت ایران افشا گردید.

 

3-از این پیشتر، در روز 22 خرداد، یعنی شب قبل از برگزاری گردهمایی بزرگ پاریس مزدور مصطفی محمدی به همراه دخترش و یک فرد آفریقایی به نام فابریس دولاند که مدعی تابعیت فرانسوی و وکالت مزدور محمدی بود به اور سور اواز مقر شورای ملی مقاومت آمد که ژاندارمری آنها را دستگیر و از محل اخراج کردند. در تحقیقات بعدی روشن شد که فرد آفریقایی الاصل وکیل یکی از همدستان حامدی کولیبالی تروریستی است که در 9 ژانویه 2015 افراد یک اغذیه فروشی در پاریس را به گروگان گرفت و شماری از آنان را به قتل رساند. این فرد (دولاند) یک حامی شناخته شده بشار اسد است که در تظاهرات بنفع او شرکت نموده و بیانیه های حمایت از او را امضاء می کند. وی از 6 تا 13 اکتبر 2013 بهمراه چندتن از همپالکی هایش به دمشق سفر کرد و توسط دژخیمان حکومت اسد توجیه شد.

4-روز 28خرداد یک سایت اطلاعات آخوندها متعلق به مزدور عیسی آزاده که مقاومت ایران از این پیشتر ماموریت ابلاغ شده او در تهران را فاش کرده بود، از ملاقات مزدور مصطفی محمدی با برنارد پوانیان مامور به خدمت در نزد رییس جمهور فرانسه (Chargé de Mission auprès du président de la République ) خبر داد و عکسی از این ملاقات منتشر کرد. متعاقبا روشن شد که یک تاجر ایرانی مقیم فرانسه که برای رژیم آخوندی دلالی میکند و تابعیت فرانسوی هم دارد و7 ماه پیش در 25 دسامبر 2014 با تاجران فرانسوی به تهران رفته است، به درخواست وزارت اطلاعات مزدور مصطفی محمدی را با خود به نزد برنارد پوانیان برده تا ضمن تکرار دعاوی دروغ علیه مجاهدین مدعی شود خانم سمیه محمدی دختر وی توسط سازمان مجاهدین بزور در کمپ اشرف و سپس لیبرتی به اجبار نگه داشته شده است. هدف وزارت اطلاعات این بود که با انتشار عکس این ملاقات به مزدور سوخته و 100بار مصرف شده اش در فرانسه اعتبار بدهد و شانس موفقیت توطئه خود علیه مقاومت ایران را افزایش دهد.

5-پس از انتشار خبر این ملاقات در سایت وزارت اطلاعات و اطلاع آقای پوانیان از ماهیت این مزدور وی در پاسخ به نامه آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح در شورای ملی مقاومت نوشت این فرد ( مصطفی محمدی) او را مورد سوء استفاده قرار داده واو دیگر نمیخواهد خود را وارد این ماجرا کند.

آقای پوانیان همچنین به یک شخصیت فرانسوی در این خصوص نوشت” یک دوست از استان برست .... خواستار دیدار با من در الیزه میشود. البته که مشکلی در این نیست. دو روز قبل ، از من در خواست میکند که اگر میتواند همراه دوستی بیاید که ملیت کانادایی دارد و شغلش بنایی است و اصلیتش ایرانی است و یک دخترش که در یک کمپ در عراق است مشکلاتی دارد، من هم مشکلی ندیدم که بیاید. او زندگی اش را برای من تعریف کرد. من گوش دادم. همین و بس. همانگونه که شما مرا مطلع کردید ، من به آن دوست اطلاع دادم که او هم بسیار متعجب شد. ما دو نفر مورد سوء استفاده قرار گرفتیم. بار دیگر بدام این فرد دو رو که ظاهرش اعتماد بر انگیز بود نخواهم افتاد”.

هافینگتون پست 6 ژوئیه (15 تیر 94) در مقاله ای به قلم ایوبونه در همین رابطه نوشت « سرویس اطلاعاتی رژیم (ایران) استراتژی خود را تغییر داده و تلاش میکند که منتخبینی و یا نزدیکان حکومت را یارگیری کند...واواک اخیرا به یک مشاور ریاست جمهوری بواسطه یک مأمور که خود را یک قربانی سازمان مجاهدین خلق ایران معرفی میکرد نزدیک شده است، در حالی که دختر این مأمور در درون این سازمان فعالیت میکند و در حال حاضر در کمپی که به طور مسخره «لیبرتی» نامیده میشود و عراق تحت کنترل ایران 2500 پناهنده سیاسی بدون دفاع را در شرایط شرم آورد نگاه داشته است، زندگی میکند. اما مقام الیزه بعد از اطلاع از ماهیت این فرد گفت که مورد سوء استفاده قرار گرفته است. این مأمور فردی بنام مصطفی محمدی که دادگاه کانادا ادعایش در مورد دخترش را رد کرده است و فرماندهان آمریکایی در عراق نقاب از چهره او برداشته اند مدت دو سال به فشارهایی که این پناهندگان توسط 320 بلندگو روز و شب متحمل شدند شرکت داشته است، از این بلندگوها شعار و تهدید پخش میشده است. و حالا جرأت میکند که خود را قربانی قربانیان خود معرفی کند. این مقام الیزه متوجه سوء استفاده این فرد شد. ولی مهمتر، این امر نشان دهنده شیوه های واواک است که حتی از شخصیتهای و سمبلهای جمهوری فرانسه حاضر است سوء استفاده کند تا آنها را برای اهدافی که خلاف سیاست ما است و برای خنثی کردن تنها سازمانی که میتواند شواهد دورویی تهران را برملا سازد، مورد استفاده قرار دهد».

6-سایتهای وزارت اطلاعات روز 29 خرداد 94 به نقل از مصطفی محمدی نوشتند ”آمده ام تا اور را بر سرتان آوار کنم، خاک اور را همچون اشرف قبرستان جنایتکاران خواهم ساخت من مصطفی محمدی که اشرف را گورستان مجاهدین ساختم اور را گورستان خواهم نمود”.

مصطفی محمدی و قربانعلی حسین نژاد در روز 19 تیر ماه نیز دزدانه به اور سور اواز رفته و ضمن ایجاد مزاحمت برای مردم محل چند دقیقه به بهانه توزیع اطلاعیه علیه مجاهدین به شناسایی پرداخته و سپس از ترس دستگیری از محل گریخته بودند. متعاقبا سایت های وزارت اطلاعات به نقل از مزدور مصطفی محمدی با انتشار مجدد همان عکس برنارد پوانیان نوشتند” من هر روز همه جا و در هر نقطه فرانسه هستم و با مقامات دیدار میکنم وساکت نیستم” !

شایان یادآوریست که مزدور مصطفی محمدی که سالها است در خدمت اطلاعات ملایان قرار دارد از 11 سال پیش به شکنجه روانی دخترش مجاهد خلق سمیه محمدی و دیگر مجاهدان اشرف پرداخت. وی یکی از گردانندگان کارزار شکنجه روانی با 320 بلندگو در سالهای 1388 تا 1390 بود. عکس ها و کلیپ های عربده کشی های او در مقابل اشرف و تهدید به کشن مجاهدین و به آتش کشیدن اشرف بارها از تلویزیون ملی ایران سیمای آزادی پخش شده است. او به فرموده و ابلهانه میخواهد همان سناریوی جنایتکارانه را در پاریس پیاده کند. او علیرغم اینکه سیتی زن کانادا است قبل از رفتن به عراق به تهران رفته و در آنجا توسط وزارت اطلاعات نسبت به ماموریت توجیه شد. جالب این که ویزای عراق را هم از تهران دریافت کرده است. کلیشه پاسپورت کانادایی او و کلیشه دو ویزای عراق که توسط سفارت عراق در تهران، یکی در تاریخ 21 اکتبر 2007 و دیگری در 23 نوامبر 2008 همراه با مهرهای ورود و اقامت وی در عراق ضمیمه است.

مزدور مزبور به نحو مضحکی مدعی بود سازمان مجاهدین خلق ایران خانم سمیه محمدی را که اکنون 35 سال دارد به اجبار در اشرف و سپس در لیبرتی نگه داشته است. مقامات آمریکایی و نمایندگان سفارت کانادا بارها در اشرف با سمیه محمدی دیدار و بطلان اراجیف این مزدور را تحقیق و تایید کردند . خانم سمیه محمدی در پاییز سال گذشته کتابی تحت عنوان ”پایانی بر داستان یک توطئه، حقیقت زیبای مقاومت و آزادی” در باره جنگ روانی تحت پوش خانواده در 230 صفحه منتشر کرد که در آن جزئیات توطئه های اطلاعات آخوندی از طریق مصطفی محمدی و شکنجه روانی 11 ساله که بر او و دیگر ساکنان اشرف تحمیل کرده برملا شده است. این کتاب به انگلیسی هم ترجمه شده و در نشانی زیر در دسترس علاقمندان است

http://www.mojahedin.org/links/books/940112_AnEndtoaConspiracy.pdf

در همین کتاب سمیه محمدی شرح میدهد که چگونه اطلاعات و سفارت رژیم آخوندی در عراق مصطفی محمدی را برای طرح یک شکایت علیه 3 تن از مسئولان مجاهدین به اتهام نگه داشتن اجباری او در اشرف، به کار گرفتند . سپس پای قضاییه عراق به میان کشیده شد و نهایتاً قاضی عراقی که با هیأت تحقیق به اشرف آمده بود، در رأی خود در 12 فوریه 2008 نوشت” اظهارات خانم سمیه محمدی شنیده و ثبت شد و در این اظهارات مسجل شدکه( بر خلاف ادعای مصطفی محمدی) او دزدیده نشده و اقامت او در اشرف مبتنی بر خواست خود اوست و او یک عضو سازمان مجاهدین است“. قاضی تصریح کرد ” آنچه در شکایت توسط والدینش ابراز شده حقیقت ندارد و بی اعتبار است. مسجل شد که این اتهامات پایه قانونی ندارد”. این سند علاوه بر قاضی توسط نمایندگان قانونی دولت عراق امضاء شده است ومتعاقبا دادگاه مرکزی جنایی بغداد نیز در 28 فوریه 2008 حکم کرد که ” دادگاه تصمیم گرفت ... شکایت مطرح شده در باره سمیه محمدی را باطل کند”

مجاهد خلق سمیه محمدی پس از اطلاع از آنچه مصطفی محمدی و همدستانش در هفته های اخیر در فرانسه انجام داده بودند، در یک استشهاد رسمی همراه با نامه های توضیحی خطاب به سفیر فرانسه در عراق و برنارد پوانیان و کمیسر عالی حقوق بشر و کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد، آنها را در جریان جزییات و سوابق امر قرار داد و برای هر گونه توضیح حضوری در لیبرتی یا سفارت فرانسه در بغداد اعلام آمادگی کرد.

کمیسیون امنیت و ضد تروریزم شورا، ضمن هشدار به مقامات و دستگاههای ذیربط فرانسوی برای جلوگیری از نفوذ و سوء استفاده عوامل اطلاعات و نیروی تروریستی قدس، براساس مصوبه آوریل 1997 شورای اتحادیه اروپا، خواستار اخراج ماموران اطلاعات آخوندی مانند مصطفی محمدی از خاک فرانسه می باشد. بدون تردید حضور ماموران اعزامی اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس سابقه خونین و جنایتکارانه آنها در اشرف، امنیت فرانسه و همچنین امنیت و آرامش پناهندگان ایرانی را به خطر می اندازد.

شورای ملی مقاومت ایران

کمسیون امنیت و ضد تروریسم

22 تیر 1394 (13 ژوئیه 2015)

کلیشه پاسپورت مزدور مصطفی محمدی و ویزاهای صادر شده در تهران برای رفتن به عراق