جان باختن یک جوان بر اثر شلیک نیروهای سرکوبگر در لامرد فارس

ساعت 1930 چهارشنبه شب17تیر (8ژوییه) یک جوان 30 ساله به نام محمد خضری بر اثر شلیک مستقیم نیروی سرکوبگر انتظامی در لامرد فارس به قتل رسید. وی متأهل و پدر یک فرزند شیرخوار بود.

مزدوران نیروی انتظامی به خودرو او که حامل چند طاقه پارچه بود، به بهانه قاچاق تیراندازی کردند که محمد زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت جان باخت.
شش روز پیش از این نیز یورش وحشیانه مأموران نیروی انتظامی به روستای دهشیخ در همین منطقه به درگیری کشیده شد. در این حمله که به بهانه ضبط اموال قاچاق از جمله بشقابهای دریافت کننده ماهواره یی صورت گرفت، بیش از 100تن از مردم لامرد و 40تن از مزدوران یگان ویژه انتظامی مجروح شدند.
به خاک و خون کشیدن مردم محروم به بهانه قاچاق کالا در حالی صورت می گیرد که قاچاقچیان و سارقان نجومی که سرنخ آنها در بیت خامنه ای و سپاه پاسداران است، در امنیت کامل آزادانه به چپاول اموال مردم اشتغال دارند.
این چپاولها که در جریان جنگ باندهای درون رژیم هر روز گوشه هایی از آن برملا می شود، به آنچنان رسوایی تبدیل شده که خامنه ای و رییس جنایتکار قضاییه اش خواستار آن شدند که به آنها دامن زده نشود. آخوند صادق لاریجانی گفت: «پرونده‌های کلان مفاسد در حال رسیدگی است اما گفتن زیاد آن چیزی را عوض نمی‌کند» (تلویزیون حکومتی شبکه خبر-اول تیر94).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
19تیر 1394 (10ژوییه 2015)