جنگ گرگها در راس نظام - حمله رفسنجانی به باند خامنه ای، حمله آخوند رسایی به روحانی و تاکید بر موقعیت لرزان خامنه ای

رفسنجانی طی یک سخنرانی جناح رقیب را به خاطر مخالفت با رفع تحریمها، «افراطی» و «خشک» نامید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به عده‌ای که تعامل با دنیا را ذلت‌بار به شمار می‌آورند، گفت: دست از شعارهای کم محتوا بردارید... عده‌ای حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که ما می‌‌خواهیم خودمان به دانش دست پیدا کنیم و این در حالی است که تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است، اکثر مردمی که مزدبگیر هستند تحریم‌ها استخوان‌های آنها را خرد کرده است. رفسنجانی در ادامه دفاع از لغو تحریمها گفت:  تحریم‌های بسیار بزرگی اکنون کشور ما با آن مواجه است و دلیل شرعی نداریم که با هیچکس نتوانیم حرف بزنیم. ما باید راهی برای تعامل با دنیا باز کنیم، عقل و شرع اجازه می‌دهد افراط‌گری و خشکی هیچ وقت جواب نمی‌دهد.
رفسنجانی حملاتی که اخیراً در مورد تحریف خمینی از سوی خامنه‌ای به وی شده بود را پاسخ داد و متقابلاً خامنه‌ای را عامل تحریف معرفی کرد و از جمله گفت: متأسفانه آن تمدنی که امام می‌خواستند با این انقلاب ایجاد کنند الآن دچار انحرافی شده که ما باید به‌نحوی البته نه با دعوا و خشونت بلکه با استدلال، حرف آن را درست کنیم تا این فضا را در ایران به وجود آوریم.
خبرگزاری سپاه پاسداران فارس - ۲۶ خرداد ۹۴

آخوند رسایی از باند دلواپسان رژیم با حمله با آخوند روحانی و توافق اتمی در مجلس ارتجاع، به موقعیت لرزان رژیم و طلسم‌شکستگی ولی‌فقیه اذعان کرد و گفت: «از توافقنامه ژنو تا امروز نه تنها تحریمها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده، نه تنها توهینها کاهش نیافته که اوباما که یکی از مسئولان ما متأسفانه آن را باهوش و مؤدب خواند، توهینهایش بیشتر شده علاوه بر این توهین‌ها، تحقیرها هم بیشتر شده است. این‌که آب خوردن و نان خوردن مردم حتی فرهنگ و هنر و ازدواج مردم را مرتبط با تحریم بدانیم یعنی آمریکا برای پذیرش توافق ظالمانه بیشتر به ما فشار بیاور. چگونه جرأت می‌کند موضوعی را به رهبر انقلاب تحمیل کند. من خطاب به این دوستان می‌گویم. مگر غیر از این بود که امام فرمود من جام زهر را سر کشیدم و این یعنی مرا مجبور کردند که این کار را انجام دادم. تحمیل بود ولی نتیجه تصمیم اصحاب ولی است نه تصمیم خود ولی. امروز اگر مجلس کوتاه بیاید شاید به رهبر انقلاب هم تحمیل کنند.
رادیو معارف رژٰیم - ۲۶ خرداد