مراسم سالمرگ خمینی دجال، صحنه جنگ گرگها: حملات خامنه‌ای به رفسنجانی

مراسم سالمرگ خمینی دجال، به صحنه رویارویی در رأس نظام آخوندی تبدیل شد.

خامنه ای، در واکنش به مواضع رفسنجانی که با نقل خاطره از خمینی، خواستار تن دادن خامنه ای به زهر اتمی میشود، تحریف کنندگان حرفهای خمینی را مورد حمله قرارداد و با تاکید بر پیامدهای مرگبار زهر اتمی برای رژیم گفت: «این تحریفها باعث می‌شود نظام سیلی بخورد.
اگر ملت ایران بخواهد به اون هدفها برسد بخواهد این راه را ادامه بدهد باید راه امام بزرگوار رو درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد. نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند که تحریف شخصیت امام تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است.
اگر راه امام گم کنیم، یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.
در داخل هم بعضی ندانسته، بعضی هم دانسته، تحریف می‌کردند، حتی زمان حیات خود امام. هر حرفی را که به نظرشان پسندیده بود به امام نسبت می‌دادند در حالی که ارتباطی به امام نداشت. بعد از رحلت امام هم همین جریان ادامه داشته است، حتی تا آن‌جایی که بعضی حرفها و بعضی اظهارات امام را به صورت یک آدم لیبرال که هیچ قید و شرطی در رفتار او در زمینه‌های سیاسی حتی در زمینه‌ها فکری و فرهنگی وجود ندارد، معرفی می‌کنند. این هم بشدت غلط و خلاف واقع است.
ما اگر بخواهیم شخصیت امام را به معنای واقعی کلمه پیدا کنیم این راه دارد. اگر ما این راه رو که من عرض خواهم کرد، رفتیم، قطعاً حل خواهد شد، وگرنه امروز کسانی می‌آیند طبق میل خود و سلیقه خود یک جور امام رو معرفی می‌کنند، ممکنه در فرداها کسانی دیگری بیایند برطبق سلایق دیگری، بر طبق حوادث دیگری که در دنیا پیش میاد، مصلحت بدانند امام رو جور دیگری معرفی کنند.
ما حالا در قضایای گوناگون جاری خودمون داریم لمس می‌کنیم همین معنا رو، می‌بینیم که چطور نمی‌شود به وعده مستکبرین اعتماد کرد. به حرفهایی که توی جلسه خصوصی می‌زنند، نمی شود اعتماد کرد، این رو داریم لمس می‌کنیم، امام این رو جزو خطوط کار خود قرار داد، اعتماد به خدا بی‌اعتمادی به مستکبران
واژه شیطان بزرگ برای آمریکا یک ابداع عجیبی از سوی امام بود امتداد معرفتی و عملی این تعبیر شیطان بزرگ خیلی زیاد است. وقتی شما یک کسی رو یک دستگاهی رو شیطان دانستید، معلوم است که باید رفتار شما در مقابل او چگونه باشد، باید احساسات شما نسبت به او چگونه باشد».

خلیفه ارتجاع هم‌چنین به قصد رژیم ولایت‌فقیه برای برقرار امپراطوری اعتراف کرد و گفت: «یک کهنه سیاستمدار آمریکایی گفته بود، گروههای تروریست تکفیری برای ما غربیها اهمیتی ندارد، باشد عیبی نداره، آن‌چه برای ما مهم است، ایران اسلامی است. چون ایران اسلامی در صدد ایجاد یک تمدن است، البته او تعبیر امپراطوری به کار برده است که غلط کرده، در صدد ایجاد یک تمدن عظیم است لذا ما باید با ایران اسلامی، اون رو باید مقابل خودمون و دشمن مهم خودمون بدانیم، این حرف اهمیت امت‌سازی را هم به ما نشان میده».

آخوند روحانی در سخنرانی خود بر سر قبر خمینی در عین مجیزگویی برای خامنه‌ای گفت خط خودش تحت عنوان اعتدال را ادامه خواهد داد و مدعی شد تحریمها را درهم خواهد شکست.. سخنرانی روحانی، توسط عوامل باند خامنه ای به تشنج کشیده شد و بارها سخنان وی را قطع کردند. به گزارش یک رسانه حکومتی هنگام سخنرانی روحانی، برخی سعی کردند با سر دادن شعار سخنان او را قطع کنند. این عده شعارهایی از قبیل «شعار مرگ بر منافق» و «مرگ بر آمریکا» سر می دادند. شعارهای این عده باعث شد روحانی چند ثانیه ای سخنان خود را قطع کند. روحانی در حالی سخنرانی خود را به پایان برد که این عدة مجددا در صدد بر هم زدن سخنرانی او برآمدند.