افشاگری جدید مقاومت ایران: تلاش فاشیسم مذهبی برای دستیابی به سلاح اتمی - همکاریهای گسترده با کرة شمالی

گزارشها و تحقیقات کمیسیونهای امنیت و ضدتروریسم و تحقیقات دفاعی و استراتژیک شورای ملی مقاومت و شبکة سازمان مجاهدین خلق ایران در داخل کشور

مقاومت ایران طی دو کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، ابعاد تازه‌یی از همکاری‌های گسترده میان رژیم آخوندی با حکومت کرة شمالی را در زمینة تسلیحات هسته‌یی، کلاهک هسته‌یی و موشک‌های بالیستیک فاش کرد. در این کنفرانس‌ها که به‌طور زنده بر روی شبکة اینترنت پخش می‌شد، به‌طور خاص شرکت پاسدار محسن فخری‌زاده مسئول پروژة بمب‌سازی رژیم آخوندی به‌همراه متخصصین سازمان سپند در آخرین آزمایش هسته‌یی حکومت کرة شمالی با جزییات نحوة سفر و استقرار آنها افشا شد.
مقاومت ایران در افشاگری جدید خود، اعلام کرد: بنا به اطلاعات موثق و با جزییات که از درون رژیم آخوندی به‌دست آمده، تبادلات گسترده‌یی بین رژیم و حکومت کرة شمالی در زمینة سلاح هسته‌یی و کلاهک هسته‌یی تا اواخر آوریل 2015 در جریان بوده است؛ این تبادلات از جمله شامل اعزام هیئت‌های متخصص است.
بنا بر همین گزارشها هنگام آخرین آزمایش هسته‌یی کرة شمالی، متخصصین تسلیحات هسته‌یی رژیم به‌عنوان ناظر در آنجا حضور داشتند.
این اطلاعات به‌طور مشخص در دو سال و نیم گذشته توسط شبکة سازمان مجاهدین خلق ایران از ده‌ها گزارش منابع مختلف در داخل رژیم آخوندها و تحقیقات کمیسیون امنیت و ضدتروریسم و کمیسیون تحقیقات دفاعی و استراتژیک شورای ملی مقاومت ایران گردآوری شده است.
گزارشها به‌طور خاص از درون سپاه پاسداران، وزارت دفاع، سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی (سپند- ارگان کار روی پروژه تسلیحاتی‌کردن اتمی) و سازمان هوا و فضای رژیم، به دست آمده و آخرین آنها حول این موضوع در هفتة آخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت 94) جمع‌آوری شده است.
در کنفرانس‌های مطبوعاتی مقاومت ایران هم‌چنین فاش شد که آخرین هیأت اتمی کرة شمالی شامل 7 متخصص در هفتة آخر ماه آوریل به‌مدت یک هفته در ایران بوده است و سپس به کره شمالی بازگشته است.
بنا به اطلاعات مشخص، این سومین هیأت هسته‌یی و موشکی کرة شمالی بود که در سال 2015 به ایران تردد کرد.
این متخصصین شامل کارشناسان هسته‌یی، متخصصین کلاهک هسته‌یی و سیستم هدایت موشک و بعضاً متخصصین سایر بخش‌های موشک‌های بالیستیک هستند. علاوه بر کارشناسان هسته ای، متخصصین کره ای بطورر خاص در زمینه آیرودینامیک،  بدنه کلاهک هسته ای و همچنین وجوه الکترونیک کلاهک به رژیم آخوندی کمک کرده و مشاورت میدهند.
بنا بر همین اطلاعات، هیأت بعدی یک گروه 9 نفره از متخصصین خواهند بود که قرار است در ماه ژوئن وارد ایران بشوند.
بنا به افشاگری جدید مقاومت ایران، به دلیل حساسیت‌های فوق‌العادة امنیتی، هیأت‌های هسته‌یی و موشکی کرة شمالی به‌طور کاملاً مخفیانه وارد ایران شده و از آن خارج می‌شوند.
هیأت‌های هسته‌یی- موشکی که امسال از کرة شمالی به تهران آمده‌اند، در میهمانسرای مخصوص سازمان صنایع هوا-فضای رژیم در نزدیکی سایت همت در منطقه خجیر، واقع در جنوب شرقی تهران مستقر بودند.
سازمان صنایع هوا-فضا یک محل مخصوص حفاظت‌شده را برای استقرار متخصصین نظامی خارجی اختصاص داده است. این محل در منطقه حکیمیه واقع در شرق تهران در مجمتع موسوم به «امام خمینی»  ملقب به 2000 واحدی واقع شده است.این مجمتع در کنترل وزارت دفاع است و مربوط به پرسنل وزارت دفاع است.
این محل در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، بعد از تالار مروارید در مجتمع موسوم به خمینی. از بقیه ساختمانها جدا شده و استتار شده است.
این مجموعه در مجاورت کارخانه‌های صنایع همت واقع شده و متخصصین کرة شمالی از مسیر مخصوص و با ماشینهای ویژه از میهمانسرا به سایت همت وارد شده و به مجموعه صنایع موشکی همت و باکری در جنوب جاده دماوند در منطقة خجیر میروند. این مهمانسرا در کنترل مامورین حفاظت اطلاعات وزارت دفاع قرار دارد و شرایط امنیتی ویژه ای درآن برقرار است.
 
مقاومت ایران در فوریة سال 2008 از فعالیت در منطقة خجیر برای ساخت کلاهک هسته‌یی پرده برداشته بود.

نکته قابل توجه این است که آژانس انرژی اتمی در گزارش مه 2008 خود در مباحث مربوط به پروژة کلاهک هسته‌یی رژیم، به یک مدرک مورخ 3 مارس 2003 از جانب محسن فخری زاده، به مدیریت گروه صنایع همت اشاره کرده است.
پاسدار سرتیپ محسن فخری‌زاده، یک مهره کلیدی در وجوه نظامی برنامة اتمی  رژیم آخوندیست و مقاومت ایران در افشاگری‌های قبلی خود چند بار فعالیت‌های او را در راستای پروژة بمب‌سازی رژیم فاش کرده است.
 آژانس بین المللی انرژی اتمی سالها است که خواستار مصاحبه با فخری‌زاده است. فخری‌زاده اکنون مسئول «سپند» ارگان کار روی پروژة تسلیحاتی‌کردن برنامه اتمی رژیم است .
«سپند» نخستین‌بار در مرداد 1390 و سپس در تیرماه 1392  توسط مقاومت ایران افشا شد.
وزارت امور خارجه آمریکا در تاریخ  29 اوت 2014  «سپند» را بواسطه دخالت در امر تولید سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌یی در لیست تحریم‌های خود قرار داد. فخری‌زاده از سال 2006  طبق قطعنامه شورای امنیت، در لیست تحریمهای  سازمان ملل قرار دارد.
در کنفرانس‌افشاگرانة مقاومت ایران در پاریس شرکت پاسدار فخری‌زاده و متخصصین سازمان سپند در آخرین آزمایش هسته‌یی کرة شمالی تشریح شد.
گزارشهای مشخص حاکی از آن است که محسن فخری‌زاده هنگام سومین آزمایش انفجار هسته‌یی کرة شمالی در 12 فوریه 2013 (24 بهمن 91) در آنجا حضور داشت.
این خبر اولین بار حدود دو سال قبل توسط روزنامة تایمز لندن اعلام شد. مقاومت ایران بعد از بیش از دو سال تحقیقات توانست تدقیق کند که فخری‌زاده با اسم مستعار دکتر حسن محسنی از مسیر چین به کرة شمالی رفته بود.
او در مدت سفر به پیونگ یانگ، در هتل کوریو (Hotel Koryo) دومین هتل لوکس شهر پیونگ یانگ مستقر بود.
بنا بر این گزارشها، منصور چاوشی، سفیر رژیم در کرة شمالی شخصاً به استقبال فخری‌زاده رفته و ارتباطات او را با مقامات کرة شمالی دنبال می‌کرده است.
به‌منظور مخفی‌ماندن هویت پاسدار فخری‌زاده، در طول سفر، او را به اسم دکتر محسنی خطاب می‌کردند.
کل این پروژه توسط وزارت دفاع رژیم با وزارت دفاع کرة شمالی هماهنگ شده و هزینه‌های سفر توسط وزارت دفاع آخوندها پرداخت شد.
28 می 2015 – 7 خرداد 94

خبرگزاری فرانسه 28 مه 2015- فرانسه – پاریس :
اپوزیسیون ایران (می‌گوید): پیونگ یانگ و (حکومت) تهران در زمینة سلاح‌های هسته‌یی همکاری می‌کنند
شورای ملی مقاومت ایران در گزارشی با تکیه بر «منابع مختلف در داخل رژیم ایران» تصریح کرد: «رژیم ایران به کار با کرة شمالی در رابطه با کلاهک‌های هسته‌یی و موشک‌های بالیستیک ادامه می‌دهد».
بر اساس این گزارش هیأتی از متخصصین اتمی کرة شمالی به مدت یک هفته در اواخر آوریل در سایتی متعلق به وزارت دفاع در تهران اقامت داشتند. این «سومین هیأت هسته‌یی و موشکی کرة شمالی بود که در سال 2015 به ایران سفر کرده است». از سوی دیگر (حکومت) تهران هم‌چنین به‌طور مرتب متخصصین هسته‌یی خود را به پیونگ یانگ می‌فرستد.
به گفتة اپوزیسیون ایران که اظهار می‌دارد دو سال در این زمینه تحقیق کرده است: محسن فخری‌زاده «عنصر کلیدی جنبة نظامی برنامة هسته‌یی (رژیم) ایران» در 12 آوریل 2013 در سومین آزمایش هسته‌یی هدایت‌شده از سوی رژیم کرة شمالی حضور داشت.
شورای ملی مقاومت گفت: این مبادلات «به‌روشنی نشان می‌دهد که رژیم آخوندها هیچ قصدی برای دست‌برداشتن از جاه‌طلبی خود برای به‌دست‌آوردن سلاح استراتژیکی که هم‌چنان در قلب برنامة هسته‌یی‌اش است ندارد».
گفتگوهای بین‌المللی برای یافتن یک راه حل قبل از پایان ژوئن بر سر برنامة هسته‌یی (رژیم) ایران که از سال 2000 در مرکز تنش‌ها است، در جریان است. جامعة بین‌المللی ظن آن دارد که (رژیم) ایران هنوز به جستجو و تحقیق برای کسب سلاح هسته‌یی ادامه می‌دهد

خبرگزاری رویتر 28 مه 2015
اپوزیسیون ایران روز پنجشنبه گفت، در بحبوحة گفتگوها بین قدرت‌های جهانی و (رژیم) ایران بر سر برنامة هسته‌یی آن، یک هیئت کارشناسان کلاهک هسته‌یی و موشک‌های بالیستیک کرة شمالی در ماه آوریل از یک سایت نظامی در نزدیکی تهران دیدار کرد.
شورای ملی مقاومت ایران تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم در نطنز و رآکتور آب سنگین در اراک را در سال ۲۰۰۲ افشا کرد.... (رژیم) ایران و شش قدرت جهانی سعی دارند تا ضرب‌الاجل ۳۰ ژوئن به یک توافق جامع دست پیدا کنند، اما موضوعاتی از قبیل نظارت و اقدامات راستی‌آزمایی باقی مانده است تا اطمینان حاصل شود (رژیم) ایران نتواند یک برنامة مخفی هسته‌یی را دنبال کند.
شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس با استناد به اطلاعات از منابع در داخل ایران از جمله در داخل سپاه پاسداران (رژیم) ایران گفت، هفت نفر از وزارت دفاع کرة شمالی در هفتة آخر آوریل در تهران بودند. این سومین‌بار در سال ۲۰۱۵ بود که نفرات کرة شمالی در ایران بودند و یک هیئت 9 (نه) نفره قرار است در ماه ژوئن به ایران باز گردد.
شورای ملی مقاومت ایران، گفت: «این هیأت شامل کارشناسان هسته‌یی، کارشناسان کلاهک هسته‌یی و کارشناسان عناصر مختلف موشک‌های بالیستیک از جمله سیستم هدایت می‌شود»....
پنل کارشناسان سازمان ملل که بر تبعیت از تحریم‌ها علیه کرة شمالی نظارت دارد، در گذشته گزارش کرده که پیونگ یانگ و (حکومت) تهران به‌طور مرتب تکنولوژی موشک‌های بالیستیک را در نقض تحریم‌های سازمان ملل تبادل کرده‌اند.
شورای ملی مقاومت ایران گفت، هیأت کرة شمالی به‌طور مخفیانه به مجتمع خمینی، یک سایت تحت کنترل وزارت دفاع در شرق تهران برده شدند و جزییات مکان‌ها و کسانی را که مقامات با آنها ملاقات کرده‌اند ارائه داد.
شورا(ی ملی مقاومت) اضافه کرد که این هیأت از مرکز تحقیقات و طراحی فناوری هوافضای جدید، یک واحد از مرکز تحقیقات و برنامه‌ریزی تسلیحاتی هسته‌یی به نام سازمان تحقیقات و نوآوری دفاعی (سپند) است که تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد. شورای ملی مقاومت ایران گفت، این واحد در مورد قطعات داخلی کلاهک هسته‌یی تحقیقات کرده و آنها را تولید می‌کند.