جنگ گرگها درمجلس ارتجاع برسر توافقات زهرآلود اتمی

در جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع، وزیر خارجه رژیم و معاون وی اعلام کردند بازرسیهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از مراکز نظامی، بر اساس پروتکل الحاقی خواهد بود.

به گفته کریمی قدوسی، عضو مجلس ارتجاع، در این جلسه عراقچی گفت: بازرسی از مراکز نظامی از سوی ما پذیرفته شده و این بازرسیها مدیریت شده است. عراقچی هم‌چنین گفت در یکی از جلسات لیستی از کارشناسان اتمی به ما داده و از ما خواسته‌اند که با آنها مصاحبه کنند که همان پی.ام.دی (ابعاد نظامی احتمالی) است  که غرب ادعا دارد ما این برنامه نظامی را داشته‌ایم.
نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس رژیم، نیز گفت عراقچی در جلسه سنگین دو ساعته به صورت شفاف گفت: بازرسیها قطعاً در چارچوب پروتکل الحاقی خواهد بود.
جوکار: «یک بحثی هم در رابطه با دسترسیها که حالا در متن بیانیه لوزان اومده، تیم مذاکره‌کننده بیان کرده که این دسترسیها مدیریت شده خواهد بود و این دسترسی مدیریت شده، یک بحث کلانیه، کلی است. بایستی که شفاف بشه و روشن بشه و در متن توافقات باید بیاد که این دسترسی مدیریت شده چیه، نه این که به زعم ما این دسترسی مدیریت شده باشه، چون آمریکاییها نشون دادند که هر روز در مطالبات خودشون توی خواسته‌هاشون و زیاده‌خواهاشون می‌افزایند».

گوینده: «جواد ظریف نیز در این جلسه تأکید کرد توافقنامه‌یی که در حال نگارش است بر اساس بیانیه لوزان است.
بیانیه لوزان از سوی جناح دلواپسان رژیم لوزان چای توصیف شده است.
پاسدار علی لاریجانی نیز در جلسه غیرعلنی تاکید کرد که تیم مذاکره‌کننده باید جزئیاتی از روند مذاکرات را به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان قرار دهد».

جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع هم‌چنین شاهد تنش و درگیری لفظی میان باند دلواپسان با جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم، بود. به گزارش رسانه‌های حکومتی، کوچک‌زاده و آخوند رسایی و دو عضو دیگر مجلس رژیم پس از اتمام جلسه غیرعلنی با جواد ظریف درگیری لفظی پیدا کردند. خبرنگاران شاهد مشاجره تند و فریادهای مهدی کوچک‌زاده بر سر جواد ظریف بوده‌اند.

بدزباش، عضو هیأت رئیسه مجلس ارتجاع با حمله به باند رفسنجانی ـ روحانی گفت: فکت شیت آمریکا توافقنامه قطعی است و  خدا نکند که عده‌ییی به خاطر انتخابات منافع نظام را به خطربیندازند.
عضو هیإت رئیسه مجلس ارتجاع افزود: ما به طرف مقابل اعتماد کردیم و برگ برنده را به آنها سپردیم تا توافقات انجام شود... توافقات انجام شده در ژنو راهبردی‌ترین خطای تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات با 1+5 بود.

رئیس کمیته اتمی مجلس رژیم گفت: تحریمهای جدید آمریکا، هشدار به تیم مذاکره‌کننده است که آمریکاییها به هیچ عنوان قابل اعتماد  نیستند. آنها دنبال این هستند که بتوانند به هر طریق ممکن نظام را محدود کنند.
وی افزود: این که آمریکاییها دست به تهدید می‌زنند موضوعی است که جای تأمل دارد.


در همین حال  خبرگزاری سپاه پاسداران وزارت خارجه رژیم را به خاطر سکوت در قبال تحریمها مورد حمله قرار داد و نوشت: با وجود گذشت سه روز از تحریم دو شرکت عربی توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا به دلیل کمک به ایران در خرید هواپیمای مسافربری دست دوم، وزارتخارجه که در قبال بروز سیل و زلزله در دورافتاده‌ترین نقاط جهان واکنش نشان می‌دهد، کماکان سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نداده است.
سخنگوی وزارت خارجه رژیم در واکنش نسبت به سخنرانی اخیر اوباما مدعی شد، رژیم آخوندی منبع ثبات و امنیت در منطقه بی‌ثبات خاورمیانه است و پیگیرانه راهکارهای سیاسی و همکاریهای منطقه‌یی برای مقابله با خشونت را تشویق و دنبال می‌کند. وی گفت: ادعای گزینه نظامی یک لفاظی تکراری است.
باراک اوباما در سخنرانی خود گفت رژیم آخوندی عامل بی‌ثباتی در منطقه است.