گفتگو با مجاهدان اشرف در مورد توطئه رژیم تحت عنوان دیدار با خانواده

در پی تأیید حکم اعدام زندانی سیاسی جعفر کاظمی، پدر یکی از مجاهدان اشرف، عفو بین الملل با صدور یک فراخوان به اقدام فوری، از صدها هزار عضو خود درسراسرجهان خواست که برای جلوگیری از این اعدام جنایتکارانه دست به عمل فوری بزنند.

در زیر متن مصاحبه با فرزند جعفر کاظمی در اشرف، مجاهد خلق بهروز کاظمی، و هم چنین دو مجاهد اشرفی دیگر مجاهدان خلق بخشعلی علیزاده وسمیع ناظری که وزارت اطلاعات رژیم تعدادی از اعضای خانواده آنها را برای اجرای مقاصد خود دم در قرارگاه اشرف مستقر کرده می خوانید:


(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
بهروز کاظمی پسرجعفر کاظمی:
من بهروز کاظمی پسر چعفر کاظمی هستم که, حتما خبرش رو شنیده اید رژیم او رو دستگیرکرده پدرم 10 سال از عمر خودش رو توی زندانهای رژیم بوده 10 سال از بهترین سالهای زندگی اش رو و الان هم رژیم او رو به اتهام آخوند ساخته محاربه دستگیر کرده و به اعدام محکوم کرده و من خودم بسیار سر این نگرانم از جوامع بین المللی هم میخواهم نهایت تلاششان را برای حمایت از پدرم بگذارند و اینجا من خودم اطلاعیه و فراخوانهای جوامع بین المللی از جمله عفو بین الملل رو دارم که اینجا برایتان می خوانم توش میگه (از دقیقه 0046 نامه را به زبان انگلیسی می خواند ) توش به اعدام قریب الوقوع پدرم اشاره کرده و خودم هم و اصلی ترین جرم پدرم همین آمدن به اشرف برای دیدار خانوادگی بوده و مضحک اینجاست که از اینطرف رژیم به پدرم رو به اتهام اینکه اصلی ترین جرمش هم همینه که آمده دیدار خانوادگی کرده دستگیرش کرده و به اعدام محکومش کرده ولی از آنطرف می آید یکسری مزدوران خودش رواشرف جلوی درب اشرف می اورد که به عربده کشی جلوی مجاهدین می پردازند برای من خیلی سخته که خبرش اعدامش رو خبر حکم اعدامش رو می شنوم و می شنوم که تحت چه فشارهای روحی و روانی قرار داره ولی وقتی عزم و پایداری پدرم رو جلوی رژیم می بینم به او افتخار می کنم و مایه سرافرازی خودمه و اتقاقا برای تمام مجاهدین هم می بینم باعث انگیره آنها میشه و رژیم اتقاقا هر چقدر بیشتر این کارها را میکنه وبه اعدام خانواده های ما می پردازده برای ما بیشتر انگیزه داره و مایه افتخارمان است.

http://www.youtube.com/watch?v=IbwE65uAe74

بخشعلی علیزاده:
با سلام من بخشعلی علیزاده هستم، از مجاهدین ساکن شهر اشرف. مدت 21سال هستش که افتخار همراهی مجاهدین رو در نبرد بی امان علیه رژیم پلید آخوندی رو دارم، قبلا من از اسرای جنگی بودم که سال 68 در اوج آگاهی و افتخار موفق شدم که به مجاهدین بپیوندم در این رزم بی امان، مدتیه الان شاهد هستیم که رژیم پلید آخوندی در مواجه با قیامهای داخل که کم آورده، مبادرت به اعمال کثیفی کرده، منجمله این که برخی از خانواده های ما رو به مزدوری خودش در آورده و آمدند جلوی در اشرف، شروع کردند به تهدید، بد و بیراه گفتن، کشتن، آتش زدن، تحت عنوان خانواده ما، متأسفانه، من خودم در ملاقات با یونامی با افسران عراقی، با افسران آمریکایی تأکید کردم روی این، اون موقع حدود دو ماه و خُرده یی پیش. اگه خانواده منه، همانطوری که سال 82 آمدند اینجا حدود پنج روز در شهر اشرف در هتل ایران، مهمون مجاهدین و خودم بودند و اوج پذیرایی ازشون بعمل آمد. ولی الان چطور شده که اینها اجازه ندارند وارد شهر اشرف بشند. خوب این خیلی سؤال برانگیزه، اون موقع ما خیلی راغب بودیم که اینها بیایند تو اشرف ولی با کارهای کثیفی که کردند، با هرزه گیهایی که اینجا نشون دادند، ما اعلام کردیم که دیگه به هیچ وجه نه بیرون اشرف، نه داخل اشرف، ما با اینها هیچ دیداری نخواهیم کرد. اصلا اینها رو جزو خانواده خودمون محسوب نمی کنیم. خانواده ما خانواده آقای کاظمی هستش، برادرم بهروز، واقعا من افتخار می کنم به بهروز، به پدرش جعفر، درود بر رزمت جعفر، تو در زندانهای رژیم با اراده پولادین و آهنینت تونستی تا الان رژیم رو به زانو در بیاری و ما از تو انگیزه می گیریم و استقامت و پایداریمون ادامه می دیم، تا این رژیم پلید رو سرنگون بکنیم. خانواده ما تمامی کسانی هستند که در خیابونهای تهران، قیام رو بر افراشتند، و ت همین الان ادامه داره و تداوم بخشیدند. اینها خانواده ما هستند، خانواده ما خانواده کاظمی ها هستند. خانواده ما خانواده صارمی ها هستند و چندین خانواده دیگه که الان فقط جرمشون دیدار از بستگانشون در شهر اشرفه، به اعدام محکوم می شند. به حبسهای طویل المدت و از تمامی در واقع امکاناتی که در یک کشور در یک شهر بایستی برخوردار باشند محروم می شند، من درود می فرستم به تمامی این خانواده ها،

 سمیع ناظری: 
من سمیع ناظری هستم 22ساله ساکن اشرفم موضوع جلو در اشرف شامل حال من هم می شه، رژیم آخوندی تعدادی از مأموران وزارت اطلاعات خودش رو برای توطئه علیه شهر اشرف جلو در اشرف آورده که باصطلاح برادر من هم با همین اکیپ به جلو در اشرف اومده، من از اونجا که این توطئه برای ما شناخته شده بود در ملاقاتی که با نیروهای عراقی داشتم و همچنین ملاقات تکی که با نماینده یونامی در اشرف در حضور نیروهای آمریکایی داشتم 45دقیقه کامل برای اونها توضیح دادم که به چه دلیل نمی خوام با این عناصر ملاقات بکنم چرا که ما مشخصه هدف اینها ما موضوع مطلقاً موضوع دیدار خانوادگی نیستش چرا دیدار خانوادگی نیست؟ به این دلیل که تا از سال 2003تا 2009 که خانواده ها می اومدند اشرف وقتی بر می گشتند به داخل رژیم همین خانواده هایی که می آمدند اشرف و بر می گشتند می گرفت و به جرم محارب می انداخت تو زندان و بهشون حکم می داد. از اون طرف همینهایی که جلو درب اشرف هستند همینهایی که باصطلاح برای دیدار خانواده اومدند می بینیم با بلندگوهای بسیار قوی صبح تا شب دارند ما را تهدید می کنند و می گند که ما شما رو جلو در اشرف به دار می زنیم، می گند زبان شما رو از حجرهتون بیرون می کشیم و اشرف رو به آتش می کشیم و از اون طرف می گند که درود بر جمهوری اسلامی می بینیم که کاملاً موضوع خانوادگی نیست و یک توطئهیی است که رژیم خمینی وزارت اطلاعات علیه ساکنان اشرف داره پیش می بره، حالا این که چرا رژیم تو این شرایط دست به این اقدامات رذیلانه می زنه و همچنین در گذشته هم بوده و الان هم هست حتی آخرین خبر دیدیم که آقای جعفر کاظمی رو حکم محارب می ده و حکم اعدام بهش می ده به چه دلیل؟ به این دلیل که یکبار آقای کاظمی برای دیدار خانوادگی به اشرف آمده بود وقتی بر میگرده به ایران دستگیرش میکنه و الان هم حکم اعدام بهش میده و رژیم نیاز داره به این و چرا نیاز داره میبینیم در داخل کشور در قیامها رژیم جواب خودش رو از مردم داره میگیره و در صحنه بینالمللی رژیم منزوی هستش و در آخرین خبر هم که شنیدید حتماً وقتی احمدینژاد میخواست در کنفرانس ان.پی.تی صحبت بکنه همه نمایندهها میبینیم صحنه رو خالی کنند و باعث انزوای بیش از حد رژیم خمینی میشه و در عراق هم همچنین رژیم سیاستهاش به شکست خورده بنابر این استراتژیک شکست سختی خورده بنابر این رژیم نیاز داره که علیه ساکنین اشرف علیه مجاهدین توطئه بکنه و این توطئه هم در همون راستا هستش اما باید به رژیم خمینی بگیم هر توطئهیی هرچقدر هر میزان که میخوای علیه ما ساکنین اشرف بکنی بکن ولی ما همچنان که تا الان ایستادهایم تا سرنگونی تام و تمام رژیم پلید آخوندی ایستادگی خواهیم کرد و میگیم بجنگ تا بجنگیم.