روزنامه الدستوراردن - رجوی: سال 1392 سال شکستهای زنجیره‌ یی رژیم ایران

پاریس- مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پیامی، نوروز و آغاز سال جدید را به عموم مردم ایران تبریک گفت و تأکید کرد سال 1392سال شکستهای زنجیره‌یی رژیم ولایت‌فقیه و سال کهکشان جهش‌ها و دستاوردهای مردم و مقاومت ایران بود و سال 1393سال خیزشها و سال 1000 اشرف است. درسال گذشته آخوندها می‌خواستند مقاومت مردم ایران را نابود کنند، اماخودشان به ناگزیر به جام زهر سرنگونی تن دادند.

روز گذشته رجوی طی بیانیه‌یی که شورای ملی مقاومت ایران در پاریس آن را صادر کرد گفت ”در سراسر سال 92، کارگران و دانشجویان یا سایر اقشار مردم به ‌جان آمده به اعتراض، اعتصاب، بستن جاده‌ها و خیابا‌نها یا اجتماع در برابر نهادهای حکومتی دست زدند. تظاهرات و قیام هموطنان بختیاری در خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و اصفهان و خیزش شجاعانه دراویش در آستانه سال نو و حرکتها و خیزشهای چهارشنبه سوری، خشم و عصیان توفانی نهفته در دل جامعه ایران را بارز کرد“.
رجوی تأکید کرد در سال گذشته کاری نبود که رژیم ولایت فقیه برای از بین بردن مقاومت آزمایش نکرده باشد، اما در نقطه مقابل، زمانی نبود که مقاومت از فداکاری و پایداری خود، برای یک ملت مشتاق آزادی کوتاهی کرده باشد.
یکشنبه - 3 فروردین 93