سینا دشتی:‌ فشارها بر ایرانیان

در روزهای اخیر تعداد زیادی از هم‌وطنان ما در فرودگاه‌های امریکا و اروپا سرگردان شده‌اند. علت صدور فرمان رئیس‌جمهوری است که هم با چالش‌های قانونی و هم با اعتراضات روبرو شده است. بیگمان هستند افرادی که در زندگی شخصی‌شان در این برهه به مشکلات جدی گرفتار شده‌اند و این عمیقا باعث تأسف و تأثر است.

از طرف دیگر اگر مسئله‌ی ایران را فقط در این دیدگاه قفل نکنیم و با مرور همین حوادث هفته‌ی اخیر از فاجعه‌ی پلاسکو، سیل سیستان، بهمن سردشت و قربانی شدن کولبار های فقیر، حوادث در ترافیک، اعدام‌های علنی، ظلم بر و غارت بیماران کشور، خفه‌شدگان از هوای پرغبار خوزستان و ... به‌راحتی می‌توان گفت که مصیبت واردشده بر ایران و ایرانی ابعاد بسیار عظیم‌تری دارد. رژیم ضد بشری آخوندی که مستقیم و غیرمستقیم در به خاک سیاه نشاندن ایران و ایرانی نقش اول را در نزدیک به چهل سال، ایفاء کرده و باید اسکار وقاحت و دجالیت را هرسال به او تخصیص داد، در راستای فرار از مسئولیت در هر موردی و شکستن کوزه‌ی تقصیر به سر مخالفین و مبارزین این ملت می‌خواهد القاء کند که قوانین سخت‌گیرانه‌ی امریکا از «لابی‌گری منافقین بی‌خبر علیه رژیم ایران‌پرست جمهوری اسلامی» ناشی شده است. از وقاحت رژیم می‌توان متعجب شد ولی نباید! این حکومت را ابتدا به صفت دجالیت باید شناخت! دروغ، نفس اول و آخر آخوندهاست.
کدام سازمان و جنبشی در تاریخ ایران برای آزادی و رفاه مردم خود تا این حد و در این زمان طولانی از سلامت جان، رفاه زندگی، تأمین مالی و نفس کشیدن و آرامش در کنار فرزند و خانواده و ... گذشته که همگان می‌دانند که اگر می‌خواستند، می‌توانستند بهترین‌هایش را داشته باشند!.
جنبشی که از اول استقرار فاجعه‌بار حکومت آخوندی، به خاطر منافع مردم ایران از شریک شدن در قدرت سر باز زد، زندان و سرکوب و اعدام در مقیاس‌های هزاران هزار را پذیرفت، حیثیت سیاسی و تشکیلاتی خود را برای نجات کودکان از میادین مین، به میان گذاشت و وارد محاسبات چرتکه‌ای نفع و ضرر متداول نشد، جنبشی که به خاطر نگاهبانی از شعله‌ی آزادی، هزاران مشعل پرفروغ او در میدان‌ها و زندان‌ها در چند روز سوختند تا داغ ننگ تاریخ و مرگ محتوم را به پیشانی خمینی ضد بشر و نظام او و ایدئولوژی او، مهر کنند و تا انتهای تاریخ او را رسوا سازند.
این جنبش، این مجاهدین، این رهبری هر فشار به تک‌تک ایرانی‌ها در هر جای دنیا را احساس می‌کند و برای التیام آن می‌کوشد و چه کوشش پرشکوه و پایان‌ناپذیری.
به همگان میگوییم که علت اول و اصلی پریشانی ملت و کشور ما چیزی جز حاکمیت سفاک، بی‌مقدار، انسان‌خوار و پلید ولایت‌فقیه نیست. باید تمامی انگشت‌ها و مشت‌ها، قلم‌ها و زبان‌ها، فریادها و سلاح‌ها را به سمت شخص علی خامنه‌ای، ولی جنایتکار فقیه، نشانه رفت. او مسئول اول و آخر شوربختی ایرانیان و ایران و باور کنید کشورهای منطقه هست. او یک جنایتکار جنگی ترسو، توطئه کار و ذلیل است که در یک اتفاق تاریخی از ته چاه به سریر قدرت شیطانی پرتاب‌شده و از هیچ جنایت و خیانتی در مورد ایران و ایرانی کوتاهی نمی‌کند!.
سرنگونی این رژیم جنایتکار وظیفه‌ی مقدم و مبرم تمامی افراد و احزاب و سازمان‌های ایرانی است.