رحمان کریمی:‌ تقلای مذبوحانه و جنایتکارانه رژیم فاشیستی در آستانه کهکشان امسال

موشکباران زندان لیبرتی برای نابودی دلیرترین و مسئولیت پذیرترین جانبازان میهن در بند ما، تازگی ندارد؛ اما در این بار از ویژگی های خاصی برخوردار است که ما هواداران مقاومت ایران، برداشت و نظریات خود را در مورد رئوس آن به شرح زیر به اطلاع آزادیخواهان ایران و جهان می رسانیم:

1 ــ مقاومت ایران طبق برنامه باشکوه کهکشان، گرم کار و تدارک است.
2 ــ این تدارک در شرایطی ست که رژیم اوباش فاشیستی حاکم غرق بحران های همه جانبه و مزمن درگیر چنگول زدن به چهره رسوا و شیطانی خویش است. بنا براین بهترین تضمین بقا! و تداوم جنایات مختلف خود اینکه ظریف را به کشورهای اروپا بفرستد با چوب حراج منابع و معادن ملی ایران.
3 ــ هر روزه رژیم شاهد اعتراضات و اعتصابات و تنفر و انزجار ملت در بند ایران است.
4 ــ تجلی حس عصیانگر جامعه به ویژه در حماسه آفرینی و مقاومت و پیروزی زندانیان سیاسی ایران، قابل ملاحظه است.
5 ــ برخلاف برخورداری از حمایت زشت و منفعت جویانه استعمارگران، رژیم روز به روز در نزد آزادیخواهان و مدافعان حقوق بشر؛ مورد اعتراض و رسوایی رو به تزاید است.
6 ــ در چنین شرایط و تنگنای ملی و بین المللی، مقاومت سرفراز و پر افتخار ایران؛ به ایستادگی شکوهمند و استثنایی خود ادامه می دهد و جایگاهی با ارزش تر از پیش میان ملل خاصه ایران و منطقه کسب می کند.
7 ــ رژیم دد منش بر این گمان ابلهانه و ناگزیر بود که با موشکباران لیبرتی، کهکشان امسال را تعطیل و یا حد اقل مختل می کند.
8 ــ مثل دفعات پیش، زمینه ساز ذهنی جنایت را به عهده کثیف ترین و بی رگ ترین سوگلی وزارت بدنام اطلاعات واگذار کرد تا تحت عنوان مصاحبه با یک جنایتکار معلوم الحال، به حساب خواب شتری خود و اربابانش؛ با زبان بازی و شیادی با دوپا کشتزار افتخارات معاصر ایران را با نفی انقلاب و انقلابیون شخم زند و ایفای نقش بز پازن را بازی کند تا موشک ها از جوی بپرند به بازماندگان شریف ترین انقلابیون زمان.
9 ــ با تمامی تلاش ها و قوای ممکن در منطقه برای راه انداختن کشتار و تروریسم و تفرقه میان ملت ها و اقوام تا به حال جز رسوایی و شکست و پاسخ قاطع «نهـ» از ملل و دولت ها، نتیجه یی برایش حاصل نشده است.
10 ــ لازم است تکرار کنیم که این جنایت صرفا به خاطر کهکشان امسال مرتکب شدند تا مگر اذهان را پریشان کنند.
با توجه به رئوس ذکر شده به اختصار، وظیفه ملی و انسانی ما ایرانیان است که با شرکت در کهکشان «بورژه» به جنایتکاران پاسخ شایسته و بایسته را بدهیم؛ زیرا رژیم تبهکار و فاشیستی ملایان که قوی ترین حربه وجودی او سیاست زشت و مشکوک ابرقدرت های استعماری سودجوست، خواهد دید که کهکشان در پیش پرشورتر و معترض تر از پیش روی پیکره لرزان او، آوار خواهد شد.
ما با درود به پایداران بی نظیر مقاومت ایران در صف مقدم، هموطنان را به کهکشان «بورژه» پرانرژی تر از پیش، فرا می خوانیم.

فرشته و رحمان کریمی