بهرام مودت: شرم بر خود فروشان

”شرم بر من که شرف را باید از بی شرفان بیآموزم، شرم بر من“

از آنجا که خامنه‌ای جلاد این بار هم با حملات موشکی به زندان لیبرتی در 29 اکتبر علیرغم محاسبات و برآورد های نظامی که کرده بود نتوانست به نتایجی که انتظار داشت دست یابد به ناچار با نبش قبر فسیل ها باز هم مزدوران اجاره ای خارجه نشین و تحت امر خود را با راهکارهای جدید بصورت گسترده برعلیه مقاومت به جبهه فرستاد.
در گشایش این جبهه این بار خامنه‌ای بطور بی سابقه ای با به صف کردن خود فروشان رنگارنگ دست ساز وزارت اطلاعات چند هدف را مد نظر داشته است که جا دارد مقاومت ایران و حامیان آن با توطئه های جدید و تهدیدآمیز برخوردی هوشیارانه داشته باشند.
1- ارتش سایبری وزارت اطلاعات بطور واضح و آشکار در سایت‌ها، نشریات و دیگر امکانات در فضای مجازی در ابعادی گسترده مسعود رجوی را هدف آماج حملات قرار داده و میخواهد مسئولیت جنایاتی که خامنه‌ای با همکاری سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، عوامل و گروه های مزدورش در کشور عراق برعلیه بهترین و پاکترین فرزندان مبارز و مجاهد ایران زمین مرتکب شده است را بر عهده مسعود رجوی بیاندازد و نقش رهبری و مدیریت وی را زیر سئوال ببرد.
آنچه این بار در جبهه اجاره ای خارجه نشین ها، که شامل بریده خائنین و چند عضو مستعفی و اخراجی شورا میباشد، بسیار بارز است اجرای هماهنگ و یک شکل سناریوی خسته کننده و چندش آوری است، که در پی حملات موشکی رژیم باز مسعود رجوی را کینه توزانه مسئول کشتار اشرفیان معرفی کنند و بعضاً برای رد گم کردن هم شده خامنه‌ای و رجوی را در کنار هم قرار دهند.
2- ارکسترسنفونی جدید دست ساخت وزارت اطلاعات با اجرای قطعه ای دراماتیک توسط چند تن خائن و مستعفی و اخراجی با صدایی دلخراش با پز دلسوزی، یکدست و کلیشه ای اعضای غیر مجاهد شورا را وقیحانه مورد خطاب قرار داده و آنها را به ایستادن در مقابل مسعود رجوی مسئول شورا و رئیس جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی و همچنین مورد باز خواست قرار دادن آنها نسبت به آنچه در اشرف و لیبرتی تا کنون اتفاق افتاده است فرا می خوانند.
اما قسمت چندش آور و مسخره در این سیرک خیمه شب بازی که حاکی از بی حیایی و بی شرمی این مزدوران که سر در لجنزار آخوندها دارند و از ذات پلید و شیطانی شان نشأت میگیرد، بی شرف خواندن، بزدل نامیدن و..... اعضای غیر مجاهد شورا می باشد. برحسب قانونمند بودن ایستادگی و فداکاری در جناح مقاومت و خیانت و مزدوری درجبهه آنان این بزدلان از میدان در رفته لباس پرو شده خیانت، بی شرمی، بزدلی و.... توسط وزارت اطلاعات را که برازنده خودشان بوده، به تن کرده اند و با فحاشی و نسبت های غیراخلاقی و غیرسیاسی که در هیچ یک از مبارزات آزادیخواهانه در طول تاریخ بشریت نمونه اش یافت نمی شود ذلیلانه به دنبال یار کشی احمقانه ای هستند.
 3- سنفونی پوسیده و خاک خورده دیگر دستپخت وزارت اطلاعات که آنرا هم بصورت کر ولی دلخراش فریاد بر می آورند عدم انتقال دسته جمعی اشرفیان از زندان لیبرتی به خارج از کشور عراق است و مدعی اند که سازمان مجاهدین خلق و مسئولین آن از ابتدا و در اساس با انتقال مخالف بودند و هستند. در واقع با این نمایشنامه های مسخره در این خیال باطل هستند که بین ساکنین زندان لیبرتی و رهبران و مسئولین سازمان خلاء و فاصله ای را بوجود آورند.
این خائنین به عمد کارشکنی های بلاوقفه رژیم آخوندی و مزدورانش در دولت عراق در امر باز اسکان اشرفیان را نادیده میگیرند، اینان به عمد کوهی از اسناد و مدارک مراجعات مستمر کادرهای مقاومت در عراق و در خارج به نهادهای مختلف سازمان ملل و همه دولتهای غربی و بخصوص آمریکا را نمی بینند. آیا اینان از تلاشهای بی وقفه رییس جمهور برگزیده شورا و بسیج بی نظیر مقامات اثرگزار بین المللی در رابطه با حفاظت از جان و تأمین ایمنی اشرفی ها که بویژه با توجه به جنایاتی چون موشکباران اخیر اهمیت و ضرورت صد چندان پیدا میکند بی خبرند. کسی باور میکند این خود فروختگان از اینکه چه تعداد از بیماران اشرفی و حتی مجروحین حملات جنایتکارانه مزدوران قاسم سلیمانی بدلیل کارشکنی و ممانعت دولت عراق و بی عملی و سکوت نهادهای سازمان ملل و دول غربی جانشان را از دست داده اند؟.
واقعیت این استکه این خائنین ترسو، در هم سرنوشتی با خامنه ای و وزارت اطلاعاتش، از پیام ها و موضع گیری های مسعود رجوی و دیگر مسئولین سازمان مبنی بر ایستادگی در مقابل ضحاکان حاکم بر ایران تا به آخر و فریادهای اشرفیان قهرمان در مراسم عاشورای حسینی که «بشنو ای یزید، مرگت در رسید» و «ما کمر به سرنگونی تو بسته ایم، در جوار کربلا کمین نشسته ایم» مثل مار به خود می پیچند و در اجرای منویات وزارت اطلاعات، دعوت به مقاومت تا به آخر و تا سرنگونی رژیم حاکم را «بازی با جان چند هزار مبارز و مجاهد» میخوانند. خطاب به این سربازان شمر و یزید، همراه با آهنگ حماسی و زیبای اشرفیان دلیر پس از موشکباران لیبرتی، میگویم «می آید روز حساب».
واقعا که شرم بر شما!