اطلاعیه سازمان خبات کردستان ایران در مورد حمله وحشیانه مزدوران رژیم آخوندی به کمپ لیبرتی

عصر پنجشنبه هفتم آ‌بان 1394،عوامل و مزدوران رژیم آ‌خوندی با شلیک دهها موشک و با شدیدترین نوع آ‌تشباری به کمپ لیبرتی محل اسکان اعضای مجاهدین خلق ایران حمله کردند. بر اثر این قدام جنایتکارانه بیش از 30 تن از مجاهدان ساکن در کمپ شهید و شماری مجروح شده اند و تعدادی از مکانهای استقرار ساکنان آ‌تش گرفته و خسارتهای فراوانی برسیستم برق و آ‌ب کمپ وارد شده است...

...این جنایت جدید مزدوران خامنه یی علیه مجاهدان بی سلاح و حتی بدونه سرپناه ، لکه ننگی بر پیشانی اخوندهای خون آ‌شام و مزدورانش میباشد و از جانب دیگر عدم تعهد آ‌مریکا و سازمان ملل متحد در تأمین امنیت مجاهدان در لیبرتی را نشان میدهد.
شکی نیست که نهادهای امنیتی حکومت عراق با همکاری مستقیم مزدوران سپاه قدس به این اقدام وحشیانه مبادرت ورزیده اند. رژیم آ‌خوندی در شرایطی فرمان چنین حمله ددمنشانه را صادر کرده که دخالتهایش در امور داخلی کشورهای منطقه را به اوج رسانیده و خامنه ی با نوشیدن جام زهر هسته یی، تنشها و درگیریهای داخلی و منطقه ای گرفتار است. بدونه شک آ‌خوندها میکوشند مشکلات حاد و آ‌شفته و سیاستهای شکست خورده داخلی و خارجیشان را با سرکوب نیروهای مردمی و اعدام و کشتار جوانان و حمله جنایتکارانه به لیبرتی و مقاومت بپوشانند.
سازمان خه بات کردستان ایران با محکوم کردن این جنایت آ‌شکار و وحشیانه رژیم آ‌خوندی درلیبرتی شهادت مجاهدان پایدار را به خانواده آ‌نان، به رهبری مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران و به همه آ‌زادیخواهان تسلیت می‌گوید. ما از جامعه جهانی و نهادهای مدافع حقوق‌بشر و بخصوص دولت آ‌مریکا می‌خواهیم که با محکوم کردن این جنایت تدابیر لازم را برای حفاظت از جان ساکنان لیبرتی اتخاذ نمایند.
سرنگون باد رژیم آ‌خوندی ایران!
سازمان خبات کردستان ایران
8 آبان 1394