بیانیه حمایت و همبستگی زندانیان سیاسی اعتصابی در سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

جمعی از زندانیان سیاسی در حال اعتصاب غذا در زندان گوهردشت کرج طی بیانیه ای، خواستار حمایت مردم از اعتصاب غذا و پایداریشان در برابر دژخیمان شدند.

آنها به مجامع و ارگانهای حقوق بشری بین المللی برای بازدید از وضعیت زندانیان سیاسی در زندانهای رژیم آخوندی از جمله زندان گوهردشت فراخوان دادند.

در بیانیه زندانیان سیاسی در حال اعتصاب غذا در زندان گوهردشت کرج آمده است:
آزادی وکرامت انسانی آسان بدست نمی آید. هر چیزی بهایی دارد.
قریب به چهار دهه سرکوب و تجاوز و تعدی به حقوق انسانی مان میگذرد. هم اکنون ما و بعضی از برادران هم بندمان در گذر از هفتاد سالگی در زندان،‌ شاهد تجاوز آشکار به حقوق زندانیان سیاسی و عقیدتی و زورگویی دست اندرکاران و سرکردگان دستگاه قضاییه،‌ اطلاعات و زندانبانان این حاکمیت هستیم.

زندانیان بی پناه با استقبال از پر خطرترین رفتارهای مأموران و شکنجه در زمان انتقال به انفرادی و تنها با مقاومت و ایستادگی، دست به اعتصاب غذا زده و ما همگی در این حرکت حق طلبانه با هم متحد هستیم .
اکنون ۲۶ روز از  اعتصاب غذا را پشت سر میگذاریم و در این شرایط حساس و پر خطر انتظار یاری از هموطنان حق طلب و مخصوصاً اشخاص حقیقی و حقوقی و مدافعان حقوق بشر را داریم  تا در برابر خودسری ها و قانون شکنی های این ستمگران حتی با یک دعا ما را یاری دهند.
ما میخواهیم با مواضع بر حقتان در صف و کنار ستمگران قرار نگیرید و حتی اگر شده ما را دعا کنید و نسبت به این همه ظلم و جنایت بی تفاوت نباشید.
ما به تمامی مجامع و ارگانهای حقوق بشری بین المللی برای احقاق حقوقمان فراخوان میدهیم و خواستار بازدید آنان از وضعیت زندانیان سیاسی و خودمان در ایران هستیم.

زندانیان سیاسی اعتصابی در بیانیه خود افزوده اند: هموطنان،  آگاه باشید کسانی که حداقل الزامات زندگی ما زندانیان را که با هزینه های خودمان تامین و خریداری شده بود را غارت کرده و به یغما برده اند، مامورانی همچون پاسدار تروریست محمد مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج موسوم به رجایی شهر، معاون زندان، قبادی،‌ فرمانده گارد سرکوبگر زندان سرگرد ذولفعلی و همچنین یوسف مردی سرکرده حفاظت اطلاعات و سرکرده پاسیاری، باقری و همچنین معاون حفاظت اطلاعات شخصی بنام عظیمی بودند که بایستی در روز موعود در کنار دستوردهندگان خویش،‌ در دادگاههای مردمی و بین‌المللی پاسخگوی این همه جنایت باشند.

در خاتمه و در ایام سالگرد تاسیس سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران پیشاپیش ۱۵ شهریور،‌ پنجاه و دومین سالگرد تاسیس سازمان را به مسعود و مریم و تک تک رزمنده شیران ارتش آزادی و تمامی اشرف نشانها در داخل و خارج میهن و خلق قهرمان ایران تبریک میگوییم و آرزوی سرفرازی و افتخار روز افزون برای این گنجینه عظیم ملی و میهنی داریم.
درود بر همه شما
 سلام بر آزادی
جمعی از زندانیان سیاسی و در حال اعتصاب،‌ محبوس در سالن ۱۰ بند ۴ زندان گوهردشت کرج
شهریور ۱۳۹۶