محمد علی طاهری در حالت کما به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شده است

منابعی مطلع درباره «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی گفته‌اند: محمدعلی طاهری در پی وخامت وضعیت جسمی، به بیمارستانی در خارج از زندان اوین منتقل شده است.

این منابع عنوان کرده‌اند: “پس از قطع تماس‌های تلفنی و ملاقات حضوری، محمد علی طاهری در بیمارستانی خارج از زندان بستری شده است.”

این منابع همچنان افزوده‌اند: خانواده وی بار آخری که محمد علی طاهری به دلیل وضعیت وخیم جسمانی به بیمارستان بقیه‌الله اعزام شده‌ بود از این انتقال تا مدت‌ها اطلاعی نداشتند چون نهادهای امنیتی رژیم این موضوع را پنهان کرده بودند. اکنون احتمال این وجود دارد که وی به دلیل وضعیت وخیم جسمی در بیمارستانی خارج از زندان بستری شده باشد، اما به خانواده او اطلاع نمی‌دهند.

در همین رابطه گزارش شده این زندانی عقیدتی “پس از رفتن به کما در پی طولانی شدن مدت اعتصاب غذا، در ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۴، در وضعیت خطرناکی قرار گرفت. نیروهای امنیتی محمد علی طاهری را با نام اصغر حسنی در VIP1 اتاق ۷ بستری کردند و این موضوع را تا مدت‌ها پنهان کردند.”

گفته شده “برخی از شاگردان و هوادارن محمد علی طاهری مترصد تجمع در مقابل بیمارستان بقیه‌الله هستند تا از سرنوشت بنیان‌گذار عرفان حلقه پس از ۲۲ روز اعتصاب غذا اطلاع پیدا کنند.”