هشدار زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج نسبت به قتل عامی دیگر در زندان های رژیم آخوندی

زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در رابطه با انتشار نوار آقای منتظری درباره قتل عام ۳۰ هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال ۶۷، طی نامه یی نسبت به قتل عام دیگری هشدار دادند.

در این نامه آمده است: «نمی دانیم چرا این نوار صوتی بعد از ۲۸ سال اکنون منتشر شده است.آیا به دلیل سفارش و وصیت خود آقای منتظری بوده٫آبا به دلیل احساس مسئولیت شخصی فرزند ایشان بوده و یا موج اخیر قتل عام زندانیان ...؟!!
در هر صورت مطابق سنت الهی خونهای بناحق ریخته شده می باید روزی گریبان ظالمان و مسببان آن را بگیرد که مطابق اخبار و روایات هم (از جمله هریق دم) «ابغض الناس»نزد خداوند از جمله کسانی هستند که خونهایی را به ناحق ریخته اند . و ازهمین روی است که حضرت امیر هم وظیفه آگاهان و روشنفکران (علما) از جمله آن می دانست که در برابرسیری ناپذیری ستمگران و ستم دیدگی ستمدیدگان آرام نگیرد ... . و ما اخذ الله علی العلما ... «خطبه ۳»
چه به این دلایل و چه به هزاران دلیل انسانی - اسلامی و اخلاقی و حقوقی - ایشان خود را موظف به تحویل دادن این امانت به صاحبان اصلی اش (یعنی مردم)دیده است تا هم اینجا هم ازنظر ما زندانیان سیاسی - عقیدتی قابل تقدیر است .چرا که همین الان هم قتل عام زندانیان را شاهدیم و از آنجایی که آن قاتلان خون ریز نه تنها پاسخگو نبوده اند٫بلکه کماکان بر مسند قدرت هستند و همان جنایات را این بار هم در حق زندانیان سیاسی و عقیدتی و هم در حق زندانیان عادی ادامه می دهند... چرا که هیچ واکنشی را نه از جانب جامعه بین المللی دیدند و نه از طرف به اصطلاح «آگاهان »و«نخبگان»داخلی ..!!! که خیلی هایشان می گویند: «همه می دانستیم »!!! و یا «ببخشید ولی فراموش نکنید.»..!!!«فلانی و فلانی راضی نبودند.»...!! و از این قبیل
حسن خمینی که اصلا این را هم اوج محبت می داند و برای مصلحت نظام ...و برخی می خواهند آنهمه محبت را تخریب کنند... معلوم نیست اگر این محبت است دیگر قساوت و سنگدلی به چه کار می آید و اگر مصلحت اینهمه اهمیت دارد چه نیازی به حقیقت ...؟؟!!!
شاید آقای احمد منتظری و همه زندانیان سیاسی فعلی بعنوان گروگان٫ تاوان این نوار صوتی را به شدیدترین وجه ممکن پس بدهند(کما اینکه در زندان گوهردشت فضای امنیتی٫رفت و آمدها٫حصار کشی ها٫نگهبانان روی پشت بامها٫جابجاییها و تلفنها و ... همه حاکی از جنایتی در حال تکوین است و آملی لاریجانی خبرش را داد) ولی با همه اینها چه آقای منتظری و چه ما زندانیان که احتمالا قربانیان این قتل عامها و کشتارها خواهیم بود٫باید بدانیم که از قضا این هزینه ها به نسبت آنکه این حقایق برای مردم و همه دنیا روشن نشود٫بسیار کم هزینه تر است...

وقتی به اصطلاح «روشنفکران»٫«آگاهان و نخبگان» می گویند «همه می دانستیم»!!! ولی هیچ نگفتند.... و حال هم که چیزی می گویند٫جز ببخشید !!!! چیزی نیست... به جای اینکه حقایق را بطور کامل طلب کنند... فورا یقه قربانیان را می گیرند که:ببخشید ... ولی فراموش نکنید...!!! ظاهرا خواهان قطع کشتارها نیستند... چون اولا ماندلا با همه توش و توانش با کشتار و جنایت مبارزه کرد .. (و البته نه با سکوت و روشنفکر بازی و مماشات )و بعد هم شرط بخشایش آن بود که جنایتکاران همه آن جنایاتی را که مرتکب شدند را بگویند و بعد بخشایش بطلبند... نه آنکه هیچ نگفته و تازه کشتار و اعدامها را ادامه دهند ولی قربانیان فراموش کنند و ببخشند ...!!!
مگر این «سینه چاکان مسالمت جو »و «کنشگران پرهیز از خشونت» نسبت به همین موج اعدامها و کشتار اخیر که هنوز خونشان خشک نشده ... کمترین موضعگیری و اعتراضی کرده اند... و یا کلا نسبت به اینهمه اعدام حتی جمله ای مسالمت جویانه هم گفته اند... و یا مسند نشینان قدرت جز تایید و ادامه کشتار و جنایت و محروم کردن متهمان از اولیه ترین حقوقشان کمترین اقدامی کرده اند...؟
خیر ..!!! چه آنها که در این جنایتها دست داشتند و چه آنها که می گویند فلانی و فلانی ناراضی بودند یادشان باشد که به قول قرآن: اذهم علیها قعود و هم علی ما یفعلون بالمومنین شهود - وقتی نشسته و نگاه می گردند که بر سر آن مومنان چه می آورند سوره «البروج»
باید چیزی می گفتند و اعتراضی می گردند و ... و یا لااقل اظهار تاسفی و به قول قرآن توبه می کردند:
ان الذین فتنوا المومنین و المومنات ثم لم یتوبوا... اینان زنان و مردان را شکنجه کردند ٫...ولی حتی توبه هم نکردند ....آری حتی اظهار تاسفی هم نکرده اند.... در حالیکه همه میدانیم که:من یسمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجب به فلیس بمسلم اگر کسی صدای تظلم خواهی را بشنود و پاسخ ندهد اصلا مسلمان نیست.