هلاکت روزانه پاسداران، دانشجونمایان سهمیه ای و آخوندها در سوریه

رسانه های حکومتی از هلاکت ۴ تن دیگر از مزدوران رژیم آخوندی در دفاع از دیکتاتور خونریز سوریه از شهر قم خبر داد. جسد آخوند محمد علی قلی زاده وآخوند علی اکبر عربی، به همراه به دو تن دیگر به نامهای سجاد روشنایی و محمد حسین سراجی، دفن شدند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ۲۸ بهمن از هلاکت ۸ تن از مزدوران نیروی تروریستی قدس تحت عنوان گردان موسوم به زینبیون در سوریه خبر دادند. این مزدوران با حضور آخوند نوری همدانی و جوادی آملی در قم دفن شد.
خاطرنشان می شود گردان ”زینبیون” متشکل از شیعیان پاکستانی مقیم ایران است که تحت امر نیروی تروریستی قدس می باشند و در دفاع از دیکتاتور خونیز سوریه در سوریه می جنگند.
همچنین” هادی غفوریان رئیس اداره امور فرهنگی و دانشجویان شاهد و ایثارگر پردیس فارابی دانشگاه تهران از کشته شدن ۴۰ دانشجو در سوریه خبر داد “.
روز جمعه 30بهمن نیز پاسدار محسن کریمی سرکرده سپاه پاسداران در استان مرکزی از کشته شدن یکی از سرکردگان این سپاه به نام حمیدرضا انصاری در جنگ سوریه خبر داد.
درمراسم دیگری جسد ۴ افغانی مزدور رژیم بنام های اسماعیل نظری، میرزا نبی حیدری، سید امان حسینی و محمد یوسفی در قم دفن شد.
آمار کشته های مزدوران رژیم به حدی است که ثبت اسامی آنها، ۱۹ جلد کتاب را به خود اختصاص داده است، که در مراسمی با حضور سرکرده نیروی زمینی پاسداران، از آن رونمایی هم شده است.!
درمراسم دیگری جسد ۷ مزدور پاکستانی که درسوریه به هلاکت رسیده بود، روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه در قم دفن شدند.
ازسوی دیگر خامنه ای هم دریک توجیه مسخره، مدعی شد این کشته ها برای دفاع از حرم اهل بیت به این سوی وآن سوی خاورمیانه، از یمن و عراق و سوریه، در رفت و آمدند! اما درهمین توجیهات هم، خطر سرنگونی را به روشن ترین بیان،ابراز می کند. خامنه‌ای ۵ بهمن  در دیدار با خانواده‌های کشته شدگان تروریستهای اعزامی می گوید: «اگر اینها نمی‌رفتند و دفاع نمی‌کردند، امروز دشمنان اهل‌بیت علیهم السلام حرم حضرت زینب سلام الله علیها را با خاک یکسان کرده بودند، سامرا را با خاک یکسان کرده بودند و اگر دست‌شان می‌رسید کاظمین و نجف و کربلا را هم با خاک یکسان می‌کردند. اما فقط دفاع از حرم نیست که به آنها جلوه دیگری داده، امتیاز دیگرشان کوتاه کردن دست متجاوزان از خاک ایران اسلامی است؛ آن هم نه در مرزهای کشور که کیلومترها دورتر از آن و دفاع از کشور، دین و انقلاب اسلامی است؛ شهیدان مدافع حرم «با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمی‌کردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور. اگر جلویش گرفته نمی‌شد ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و در بقیه استان‌‌ها با اینها می‌جنگیدیم و جلوی اینها را می‌گرفتیم. “(خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم)