الوحده الاخباری: مریم رجوی: استقبال از روحانی اعدامها و دخالت در منطقه را افزایش میدهد

الوحده الاخباری با چاپ عکسی از تظاهرات روز پنجشنبه 9 بهمن 94پاریس نوشت: میدان (دانفروروشو) در وسط پایتخت فرانسه تظاهرات گسترده ای با شرکت دهها هزار نفر از مخالفان روحانی برگزار شد. این تظاهرت به منظور اعتراض نسبت به افزایش اعدام ها در ایران و صدور ترورسیم به سوریه و عراق و یمن و لبنان صورت گرفت.

خانم مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت طی پیامی، هشدار داد گشایش نسبت به رژیم ایران، اعدامهایی که توسط این رژیم انجام می‌دهد را افزایش خواهد داد و دخالتهای آنرا در امور منطقه و قتل عامهای سوریه تشدید خواهد کرد.
رجوی: استقبال از روحانی اعدامها و دخالت در منطقه را افزایش میدهد
و امروز ظهر در پاریس یک تظاهرات مردمی گسترده بر علیه دیدار روحانی برگزار شد . خانم مریم رجوی هشدار داد گشایش نسبت به رژیم ایران، اعدامهایی که توسط این رژیم انجام می‌دهد را افزایش خواهد داد و دخالتهای آنرا در امور منطقه و قتل عامهای سوریه را تشدید خواهد نمود.
متن خبر:
پاریس:در میدان (دانفروروشو) در وسط پایتخت فرانسه تظاهرات گسترده ای با شرکت دهها هزار نفر از مخالفان رئیس جمهور ایران حسن روحانی برگزار شد. این تظاهرت به منظور اعتراض نسبت به افزایش اعدام ها در ایران و صدور ترورسیم به سوریه و عراق و یمن و لبنان صورت گرفت.
یکی از منابع شورای ملی مقاومت که بر این تظاهرات مشرف است به ” ایلاف“ گفت این تظاهرت برای اعتراض به افزایش بی سابقه تعداد اعدامها در دوره روحانی، که بیش از 2هزار اعدام است، انجام می‌شود... وی توضیح داد این موج از اعدامها در ربع قرن گذشته ایران بی سابقه است و اشاره کرد که این تظاهرات بر علیه حمایت رژیم ایران از رژیم رئیس جمهور سوریه و ادامه کشتار مردم بی گناه سوریه توسط وی و بر علیه سیاست صدور بنیاد گرایی به کشورهای منطقه انجام می‌شود.
این منبع توضیح داد نمایندگان گروههای ملی فرانسه از احزاب و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی در فرانسه و کشورهای اروپایی و همچنین مسئولین اپوزسیون سوریه در این تظاهرات شرکت کرده و جنایتهای مقامات تهران بر علیه مردم ایران و مردم منطقه را محکوم کرده و از ساکنان کمپ لیبرتی که پناهگاه سازمان مجاهدین خلق در عراق است، حمایت نمودند و از سازمان ملل متحد و ایالات متحده آمریکا خواستند که سلامت و امنیت ساکنین آنجا را که به خواست رژیم ایران توسط شبه نظامیان عراقی مورد حمله قرار می‌گیرند، تامین کند
رجوی: حمایت از تهران اعدامها و دخالتهای تهران را در امور منطقه را افزایش می‌دهد
مریم رجوی رئیس جمهور شورای ملی مقاومت در پیامی که ایلاف متن آنرا بدست آورد به تظاهر کنندگان گفت فاشیسم دینی حاکم بر ایران حسن روحانی را به فرانسه و ایتالیا فرستاد که برای نجات این رژیم از اروپا کمک بخواهد...و اشاره کرد بهمین مناسبت تمامی مشتاقان دمکراسی در ایران و کسانی که خواستار امنیت در منطقه هستند و برای صلح و امنیت در جهان فعالیت می‌کنند می‌توانند در مقابل سیاست نسل کشی و جنگ افروزی ای که توسط این رژیم دنبال می‌شود، بایستند.
خانم رجوی اضافه کرد روحانی در طی سه دهه از بالاترین مسئولان فاشیسم دینی حاکم بر ایران بوده است و نتیجه کارش در سال 2013 بهترین معرف وی می‌باشد:
بیش از 2000اعدام، قتل عام اپوزسیون در کمپ اشرف در عراق که متعلق به پناهندگان ایرانی در عراق بود...2قتل عام در کمپ پناهندگان لیبرتی در نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد و اعدام تعداد زیادی از زندانیان سیاسی.
 تعداد نفراتی که از اهل سنت در دوره روحانی اعدام شدند بیش از هر دوره دیگری بوده است.
وی گفت که روحانی به صراحت از اعدامها و از دیکتاتوری بشار اسد دفاع می‌کند و در هزینه کردن درآمدهای مردم ایران در جنگ سوریه نقش دارد کما اینکه این رژیم اقدام به گسترش نظام موشکی که یک سلاح کشتار جمعی به حساب می‌آید، کرده است...