تاکید آخوند روحانی برای تولید موشک بیشتر در مقابل تصمیم آمریکا برای تحریم های جدید برنامه موشکی رژیم

آخوند روحانی روز پنجشنبه ۱۰ دی در واکنش به تصمیم آمریکا برای تحریمهای موشکی علیه رژیم آخوندی، در نامه یی به وزیر دفاع رژیم دستور داد تولید انواع موشک‌‌ها با سرعت و جدیت بیشتر ادامه یابد.

در قسمتی از این نامه آمده است: ”از آنجا که ظاهراً دولت آمریکا در نظر دارد، در ادامه سیاست‌های خصمانه و دخالت نامشروع و غیرقانونی خود در زمینه حق تقویت قدرت دفاعی جمهوری اسلامی، اقدام به افزودن افراد و مؤسسات جدیدی در فهرست تحریم‌های ظالمانه قبلی نماید؛ لازم است در چارچوب سیاست‌های دفاعی مصوب، برنامه تولید انواع موشک‌های مورد نیاز نیروهای مسلح با سرعت و جدیت بیشتری ادامه یابد“.
وی افزود: همچنین در صورت تکرار این‌گونه اقدامات غلط و مداخله‌جویانه از سوی آمریکا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موظف است با استفاده از کلیه امکانات، برنامه‌ریزی جدیدی برای گسترش توانمندی‌های موشکی کشور، به‌عمل آورد“.
خاطرنشان می شود روز چهارشنبه رسانه‌ها گزارش دادند، دولت آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌هایی جدید علیه برنامه موشک‌های دوربرد رژیم ایران است. به موجب این گزارش‌ها، ۱۲ شرکت و فرد در فهرست تحریم‌های جدید قرار گرفته‌اند“.