حمله شدید آخوند صدیقی به آخوند روحانی در نمایش جمعه

امام جمعه خامنه‌ای در تهران در خطبه‌ خود به شدت آخوند روحانی را به باد حمله گرفت و به عقب‌نشینی رژیم در مورد بشار اسد اشاره کرد.

آخوند صدیقی گفت:‌ «مسئله عدم دخالت دولتهای خارجی در سرنوشت سوریه است. ما مردم سالاری را، آرا مردم را، برای تعیین سرنوشت خودشون محترم می دانیم،... در میان اشخاصی که مطرحند، یکی هم آقای بشار اسده ایشون هم در کنار دیگران، مردمند که انتخاب می کنند یا بشار را یا دیگران را.
نفوذ خیلی خطرناکتر از جنگه. در جنگ یک شخصیتی را می کشند، شهید بهشتی را شهید کردند، شهید رجایی را شهید کردند ولی یک وقت یک رئیس جمهور را با نفوذ فکرش را عوض می کنند. تصمیمش را مطابق میل امریکا انجام می دهند. نخبگان ما را تحت تاثیر قرار می دهند. بدون هزینه ما را قشون خودشون قرار می دن. خیلی نفوذ خطرناکه،
و در نهایت هم یک موعظه دردمندانه دارم با آقای رئیس جمهور که در نمایشگاه عرض می شود روزنامه ها، مطالبی گفتند که هم نیش داشت، از کی دفاع می کنیدآقا به کی حمله می کنید آقا. (یک کسی که در راس دستگاه اجرایی است، و بعد از رهبری عالیترین مقام را داره، باید عصبی برخورد نکنه، باید نیشدار صحبت نکنه، باید ادبیاتش یک جوری باشه که مؤمن شادکن باشه. این حیفه که آدم در برابر بیگانگان خیلی رعایت ادبیات بکنه، و رعایت همه جوانب را بکنه، اما در حمله به خودیها، در حمله به مؤمنین، متدینین، خدمتگزاران، یک جور دیگه صحبت کنه، ایشون در حصار جریان قرار بگیره، حیفشه و ای/ن نوع ادبیات هم در شان یک رئیس جمهور ما نمی بینیم».