سوز و گداز رژیم از موضعگیریهای جدید لوران فابیوس و یوکیا آمانو

رژیم آخوندی از موضعگیریهای اخیر لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه و یوکیا آمانو، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تأکید بر بازرسی از مراکز نظامی رژیم سوز و گداز کرد.

تلویزیون رژیم ۶ خرداد ۹۴
گوینده: «اظهارنظر پلیس بد درباره بازرسی از اماکن نظامی. لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه که کشورش معمولاً نقش پلیس بد رو درمذاکرات هسته ای ایفا می‌کنه این بار هم برای بر هم زدن مذاکرات پیش شرطی رو بهانه کرده وگفته اگه ایران با بازرسی پایگاههای نظامی مخالفت کنه پاریس هم امضا توافقنامه هسته ای را رد می‌کند».

تلویزیون رژیم ۷ خرداد ۹۴
اظهارات ستیزه جویانه یوکی آمانو دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و هم‌چنین وزیر امور خارجه فرانسه هم که روز گذشته دیداری با همدیگر در پاریس داشتند بر ضدتوافق هسته ای که قابل تأمل هست. آمانو یکبار دیگه اصرار کرده بر این که باید به سایتهای نظامی ایران دسترسی داشته باشیم موضوعی که جز خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران عنوان شده و لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه هم گفته که بدون بازرسی از تأسیسات نظامی ایران هیچ توافقی در کار نخواهد بود. اینها هم تازه‌ترین اظهاراتی است که در این روزهای داغ و پر التهاب و پیچیده نگارش توافق هسته ای از سوی برخی از غربیها مطرح خواهد شد».