مریم رجوی: اعمال قطعنامه های شورای امنیت تنها تضمین ممانعت از دستیابی رژیم ایران به بمب است

مخالفت خامنه ای با بازرسی مراکز نظامی و مصاحبه با متخصصان و ادامه فریبکاری برای تولید بمب

مریم رجوی: اعمال قطعنامه های شورای امنیت تنها تضمین ممانعت از دستیابی رژیم ایران به بمب است

در روز چهارشنبه 30 اردیبهشت (20مه) خامنه ای با رد هرگونه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با متخصصان اتمی، توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی، نیت خود را برای ادامه فریبکاری و مخفی کاری به منظور تکمیل و توسعه پروژه های اتمی برملا کرد.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در این باره گفت: اظهارات خامنه ای، همچنانکه عملکردهای رژیم همزمان با مذاکرات اتمی، بار دیگر این حقیقت را اثبات می کند که این رژیم تنها زبان قاطعیت و قدرت را می فهمد و بعد از سه دهه مخفیکاری و فریبکاری افزودن 6 یا 9 ماه به نقطه گریز، راه‌حل نیست. بلکه اجرای بی کم و کاست قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد یگانه تضمین برای ممانعت از دستیابی رژیم به بمب اتمی است. مذاکره با فاشیسم دینی در چارچوب مماشات نه تنها به جهان امنیت اتمی نمی دهد، بلکه با زمان دادن به ملایان تروریست، خطرات آنها را برای مردم ایران و منطقه و جهان هر چه بیشتر می کند.

خانم مریم رجوی در جلسه استماع در کمیته خارجی کنگره آمریکا در روز 9 اردیبهشت و در اجلاسی در سنای فرانسه در روز 15 اردیبهشت در ارائه نقطه نظرهای مقاومت ایران در مورد پروژه های اتمی علاوه بر تأکید بر اهمیت اجرای قطعنامه های ششگانه، بر ضرورت بازرسیهای سرزده در هر زمان و هر مکان از تمام سایتهای نظامی و غیر نظامی و پاسخگویی رژیم درباره ابعاد نظامی پروژه‌های اتمی، متخصصان هسته‌یی و شبکه‌های قاچاق تجهیزات هسته‌یی تأکید کرد. وی افزود: بمب اتمی ضامن بقای رژیم ایران و لازمه تسلط آن بر منطقه است. به همین خاطر مردم ایران عمیقاً با آن مخالفند و مقاومت ایران خواهان یک ایران دموکراتیک و غیر اتمی است. (متن کامل را در لینکهای زیر ببینید):

http://bit.ly/1cQvQd1

http://bit.ly/1HwKd0R

خامنه ای در روز 30 اردیبهشت گفت: «اجازه نمی‌دیم از هیچ یک از مراکز نظامی, هیچ بازرسی از سوی بیگانگان صورت بگیرد. میگن بایستی ما بیاییم با دانشمندان شما مصاحبه کنیم... من اجازه نمی‌دم بیگانگان بیان با دانشمندان ما بنشینند حرف بزنند... این اجازه مطلقاً داده نخواهد شد، تنها راه مقابله با دشمن وقیح عزم راسخ و عدم انفعال است».

همزمان بنا به گزارشهای ملل متحد رژیم آخوندی در ژانویه 2015 یعنی در بحبوحه مذاکرات در صدد خرید کمپرسورهای ممنوعه یی بوده که در پروژه های هسته ای به کار گرفته می شود و تمام سال گذشته برای خرید فن آوری غنی سازی اورانیوم در بازار سیاه تلاش می کرده است. دولت انگلستان نیز در روز 31فروردین 94 (20 آوریل 2015) یک شبکه فعال تهیه مواد هسته یی متعلق به رژیم ایران را به ملل متحد معرفی کرده است (رویترز 23 اردیبهشت وگاردین 10 اردیبهشت 2015).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

31 اردیبهشت1394(21 می2015)