بن‌بست مرگبار ولایت فقیه در مرحله پایانی و دوران سرنگونی در پیام خلیفه خامنه ای

 

خلیفه تبهکار ارتجاع در پیام خود در سال جدید فارغ از عملکرد مجرمانه اش در فاجعه کرونا و سالی که با سیل و زلزله و دشواریهای معیشتی و قتل عام خیابانی در قیام آبان و کشتار مسافران بیگناه هواپیمای اوکراینی همراه بود، فراتر از کرونا و همه فجایعی که کرونای ولایت فقیه بر ملت ایران تحمیل کرد، سخت ترین حادثه سال۹۸ را هلاکت سردژخیم ولایتش پاسدار قاسم سلیمانی دانست و گناه عملکرد تبهکارنه رژیم آخوندی را هم متوجه طبیعت کرد.

خامنه ای گفت: سال ۹۸ برای ملّت ایران یک سال پُرتلاطم بود؛ سالی بود که با سیل آغاز شد، با کرونا تمام شد. در طول سال هم حوادث گوناگونی برای کشور و برای برخی از مردم کشور پیش آمد؛ حوادثی از قبیل زلزله، تحریمها و امثال اینها. اوج این حوادث عبارت بود از جنایت تروریستی آمریکا و شهادت سردار نامدار ایران و اسلام، شهید سلیمانی. در طول سال گرفتاری‌های مردم هم کم نبود؛ سال به این شکل گذشت؛ بنابراین سال سختی بود.
چه حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و امثال اینها، چه حوادث دست‌ساز بیگانه‌ها مثل تحریم و امثال اینها- که انسان را متوجّه ضعفهای خودش میکند؛ چه ضعفهای طبیعی خودمان، که انسان بداند جای مغرور شدن نیست، ما همه ضعیف هستیم، آسیب‌پذیر هستیم،

خامنه ای درحالی که بودجه سال۹۹ رژیم با ورشکستگی کامل و توخالی چشم انداز تیره وتار معیشت مردم را تصویر می کند و درحالی که درسال ۹۸جز رکود و گرانی و گلوله برای مردم به جان آمده ارمغانی نداشته ادعای رونق تولید -البته تولید بی اثر و نامحسوس- کرد و گفت:و امّا شعار سال. سال ۹۸ را ما به عنوان سال «رونق تولید» معرّفی کردیم لکن آنچه من میخواهم بگویم این است که این کاری که تا حالا شده شاید حتّی یک‌دهم آن چیزی که برای کشور احتیاج است نباشد. در سال ۹۸ تولید تکان خورد! حرکت کرد و راه افتاد تا یک حدودی، لکن اثری در زندگی مردم از آن محسوس نشد.
 سال گذشته گفتیم «رونق تولید»، امسال بنده عرض میکنم «جهش تولید»؛ امسال سال جهش تولید است!!! این شد شعار امسال؛


مسعود رجوی:
در روضه‌خوانی خامنه ای،
 انگار نه انگار که تاکنون بیش از ۸۰۰۰ نفر در فاجعة کرونا جان باخته اند
 و رژیم ولایت بخاطر پنهان‌کاری و بی‌کفایتی سهم عمده دارد.
او فداکاریهای جوانان و کادر پزشکی را هم به جیب گشاد خود ریخت.
 ولی فقیه ارتجاع، بدون کمترین اشاره به جانباختگان فاجعه کرونا،
بدون ارائه و حتی اشاره به آمار قربانیان،
و بدون اعلام هیچگونه طرح و برنامه و بودجه برای مقابله با کرونا،
همه مسایل را دجالانه به امام زمان ارجاع داد!
این نشاندهنده بن‌بست مرگبار ولایت فقیه در مرحله پایانی و دوران سرنگونی است