اتحادیه انجمن های پزشکان وداروسازان هوادار سازمان مجاهدین خلق مقیم ایتالیا



فراخوان به تحریم نمایش انتخابات فرمایشی رژیم آخوندی «رای ما سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه»

در حالیکه بحران های همه جانبه رژیم فرتوت آخوندی را محاصره کرده ودر سراشیبی سقوط محتوم قرارداده و در شرایطی که تحریم‌های اقتصادی از یکسو و قیامهای مردمی، با گسترش و رادیکالیزه شدن هر چه بیشتر، از سوی دیگر... و همچنین قیام خلقهای منطقه و از هم پاشیدگی استراتژی صدور تروریسم در خاورمیانه بخصوص پس از به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی.. رژیم را هرچه بیشتر در تنگنای انهدام قرار داده عجز و لابه خامنه ای جلاد و روحانی شیاد برای فراخوان به شرکت در انتخابات قلابی نشان از استیصال رژیم آخوندی دارد و این در حالیست که جان انسانها در این رژیم کمترین ارزشی نداشته و ندارد. از شلیک موشک به هواپیمای مسافرتی گرفته تا عدم هرگونه مراقبت و پیشگیری برای شیوع بیماری کورونا، از عدم رسیدگی به زلزله زدگان گرفته تا رها کردن مردم سیل زده به حال خویش و غارت سرمایه های ملی در حسابهای خصوصی خود و فرزندانشان و حمایت از گروههای تروریستی، کشتن جوانان و نوجوانان میهنمان و زندان و شکنجه و اعدام، هنوز با وقاحتی بی مانند از مردم ستمدیده دجالگرانه درخواست شرکت درانتخابات کذایی میکند تا برای جنایاتش مشروعیت کسب کند....
از سوی دیگر خلق قهرمان ایران از تمامی اقشار و اصناف و طبقات بطور یک پارچه و با اتحادی کم نظیر این نمایش خیمه شب بازی رژیم را تحریم کرده اند و دیگر گول بازیهای «بد و بدتر» را نمی خورند.
ما پزشکان و داروسازان ایرانی مقیم ایتالیا همصدا و دوشادوش خلق قهرمان خویش این انتخابات قلابی را تحریم میکنیم و بار دیگر همراه با قیام آفرینان و کانونهای شورشی و رهبری ذیصلاح مقاومت ایران، تنها راه رهایی ایران زمین این سرزمین کورش ها و آرش ها را از شر رژیم ضد انسانی و ضد ایرانی آخوندی در سرنگونی تمامیت این رژیم وحشی و قرون وسطایی می‌دانیم واین وحدت و یکپارچگی مردم ایران در تحریم انتخابات نمایشی رژیم را نوید رهایی وطنمان می‌دانیم.

مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد آرتش آزادی
درود برکانون های شورشی
۱۹فوریه ۲۰۲۰

پزشکان:
1.    دکتر خسرو نیکذات
2.    دکتر نریمان اردلان
3.    دکتر حسین وثیق
4.    دکتر مجید بازلی
5.    دکتر معصومه طاهری
6.    دکتر محمود رحمتی
7.    دکتر کامبیز محسنی
8.    دکتر ویرجینیا پیش بین
9.    دکتر جواد حسین نژاد
10.    دکتر عبدالله تقی زاده
11.    دکتر ریتا له آنزا rita leanza

12دکتر داوود ابوالحسنی
داروسازان:
12.    دکتر گیتا اهرابیان
13.    دکتر فریده بزرگ زاده
14.    دکتر یوسف لسانی
15.    دکتر رضا بازیار
16.    دکتر حمید خلعتبری