طاعونی بنام «شبکه ترور قاسم سلیمانی»



روز گذشته دولت آلبانی از اخراج دو دیپلمات دیگر رژیم آخوندی در این کشور، بدلیل عضویت در شبکه های ترور قاسم سلیمانی خبر داد.

بنابرداده های رسانه ای «در بیانیه وزارت‌خارجه آلبانی تأکید شده محمد پیمان نعمتی مشاور در سفارت رژیم ایران در تیرانا و احمد حسینی کاردار فرهنگی رژیم ایران در آلبانی باید فوراً آلبانی را ترک کنند».
ترجمان این جملات بدان معنا است که آلبانی بدلیل استقرار قریب سه هزار تن از اعضاء سازمان مجاهدین خلق ، همچنان هدف شماره یک برای اعمال تروریستی از سوی رژیم آخوندی محسوب می شود. دراین راستا دو شبکه موازی یعنی وزارت اطلاعات با مجموعه ای از ماموران در پوش «اعضاء سابق» و نیز نیروی ترویستی قدس در پوش های دیپلماتیک، فرهنگی و تجاری فعالیت دارند.

هدف نیز همان ضربه زدن به اشرفیان قهرمان، آنهم در بحرانی ترین شرائط برای دیکتاتوری ولی فقیه می باشد. خامنه ای که اکنون در چنبره ای از بحران های لاعلاج داخلی و بین المللی در تله افتاده است، برای آرام کردن و جلوگیری از ریزش نیروهای بشدت روحیه باخته خود، نیاز شدیدی به قدرت نمایی دارد.

همچنین در اول آبان ۹۸ مدیر کل پلیس آلبانی در یک کنفرانس مطبوعاتی از کشف یک شبکه جاسوسی و تروریستی علیه مجاهدین خبر داده بود.
بنابراین اطلاعات: «این شبکه از تهران توسط نیروی تروریستی قدس اداره میشد و یکی از عوامل آن به نام علیرضا نقاش زاده دارای پاسپورت اطریشی خود را از «اعضای سابق مجاهدین» معرفی و به بهانة دیدن مادرش به آلبانی سفر میکرد. همچنین مأمور عملیاتی نیروی قدس به نام عبدالخالق ملک زاده برای اجرای عملیات تروریستی به طور مداوم با عبدالسلام تورگوت یک جنایتکار حرفه ای شناخته شده در ترکیه در تماس بود».

پیشتر نیز در فرودین سال ۹۶ سپاه تروریستی قدس تلاش کرده بود تا در پوش دو «خبرنگار» دست به اقدام تروریستی آنهم با «کامیون انفجاری » علیه ساکنان اشرف ۳ بزند. دستگیری و اخراج این ماموران حکومتی در آن زمان، کوس رسوایی رژیم آخوندی در زمینه صدور تروریسم به خاک اروپا را بصدا در آورد.

همچنین لازم به یادآوری است که دولت آلبانی در دسامبر ۲۰۱۸ سفیر رژیم آخوندی از این کشور را بدلیل فعالیت های تروریستی اخراج نمود. در آن دوران هم وزیر خارجه آمریکا و هم جان بولتون ، مشاور امنیت ملی در کاخ سفید از اقدام ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی برای اخراج سفیر رژیم آخوندی و یک دیپلمات دیگر قدردانی کردند. جان بولتون دراین رابطه تاکید کرده بود که این اقدام «حاوی پیامی برای رهبران ایران است که حمایت آنها از تروریسم تحمل نخواهد شد».

رد پای فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی از فردای امضاء توافق نامه اتمی در بسیاری از شهرهای اروپایی قابل رویت می باشند. برای نمونه دستگیری اسدالله اسدی ، دبیر سوم سفارت رژیم در وین بدلیل فرماندهی و سازماندهی برای بمب گذاری علیه تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس در تابستان ۹۶ و به تبع آن دستگیری اعضائ گروه وابسته به وی در بلژیک و فرانسه و همچنین مجموعه ای از ترورها در هلند، دانمارک، فرانسه و ترکیه تنها بخش کوچکی از صنعت «تروریسم» از سوی رژیم آخوندی طی این مدت کوتاه می باشند.
به یقین تعطیلی تمامی سفارتخانه ها و مراکز جاسوسی رژیم و کشاندن پرونده اعمال تروریستی طی بیش از چهار دهه از سوی دیکتاتوری مذهبی به شورای امنیت ملل متحد، یکی از راهکارهای مناسب برای مقابله با پدیده شوم ترور می باشد.