پاسخ کوبنده دانشجویان قهرمان به خامنه ای



درحالیکه ولی فقیه طلسم شکسته به خیال باطل خود براین باور بود که با برگزاری تظاهرات نمایشی و جنازه گردانی در شهرهای به اشغال درآمده، اکنون میخ ولایت را برای مدت ها بر تن و روح جامعه دردمند ایران کوبیده است، عصر روز گذشته دانشجویان قهرمان، تا زمان تنظیم این گزارش ، در تهران ، اصفهان ، شیراز، رشت، سنندج و همدان پاسخ دندان شکنی به کلیت نظام آخوندی با شعار «خامنه ای حیا کن، مملکت رو رها کن» دادند.

به یقین این شعار تبلور همان کلام رهبر مقاومت، آقای مسعود رجوی خطاب به خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای «برداشتن عمامه ها» و «برکناری» خامنه ای میباشد.
واقعیت در دیکتاتوری مذهبی آن است که گسل های جامعه از هر فرصتی برای به چالش کشیدن رژیم آخوندی استفاده میکنند. دراین رابطه سرنگون کردن یک هواپیمای مسافری توسط سپاه پاسداران در تهران که رژیم آخوندی تلاش زیادی برای مخدوش نمودن آن بخرج داده بود، مناسب ترین فرصت برای سرازیر شدن مردم بجان آمده به خیابان ها می باشد.

دراین راستا کلیت نظام آخوندی با دستکاریهای عامدانه در صحنه سقوط هواپیما، تخریب عامدانه جعبه سیاه و یا فشار بر خانواده های داغدار، تلاش نمود تا از خشم و طغیان جامعه جلوگیر نماید و با خرید وقت، موضوع را صرفا به «نفض فنی » محدود نماید.
اما دراین راستا پاسدار حاجی زاده ، فرمانده فضا و هوا در سپاه سرکوبگر ضمن اعتراف به اطلاع از وقوع حادثه، می گوید: «من احتمال بالا می دهم که هواپیمای خودی را ما زده باشیم. من دوباره تکرار می کنم بنده در اولین ساعتی که مطلع شدم به مقامات اطلاع دادم».

بدین سان تنها با گذشت سه روز از فاجعه سرنگون کردن عامدانه هواپیمای مسافربری با ۱۷۶ سرنشین در اطراف تهران، ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی ی در بیانیه‌ای رسما پذیرفت که پدافند سپاه پاسداران این هواپیما را هدف قرارداده است.

این مجموعه تحولات در پی فشار افکار عمومی ، مقاومت ایران ونیز جامعه بین المللی بقدری شدید و پرتلاطم بود که سرانجام ولی فقیه با بلند کردن دستان ، به نقش و دستان آلوده سپاه پاسدران در این واقعه اعتراف نمود.
این تحولات که در فردای جنازه گردانی پاسدار قاسم سلیمانی تنها طی چند روز بوقوع پیوست، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ، صحنه داخلی و بین المللی را بطور کیفی علیه رژیم آخوندی برگردانده است.
شعار دانشجویان مبارز مبنی بر «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر این حکومت آدم کش»، «به ما نگو فتنه گر، فتنه تویی، ستمگر»، «مرگ بر این ولایت، این همه سال جنایت»، «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبرقاتل را ستایش کنیم» بهترین ادله براین چرخش وبرهم خوردن تعادل می باشد.

در این رابطه خانم مریم رجوی، با درود به دانشجویان و مردم بپاخاسته «عموم مردم و جوانان را به حمایت و همبستگی با بستگان قربانیان این جنایت هولناک رژیم آخوندی فراخواند و از جامعه بین المللی خواهان محاکمه و مجازات مسئولان این جنایت شد. مقصر اصلی خامنه ای فرمانده کل قوا، روحانی رییس جمهور و سرکردگان سپاه پاسداران است».