سیرک خامنه ای با موشک‌پرانی به عراق



خامنه ای طلسم شکسته سرانجام پس از قریب ۵ روز از هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی دست به موشک‌پرانی به کشور همسایه عراق زد.

بنابرداده های بین المللی و برخلاف تمامی تبلیغات حکومتی، موشک های شلیک شده عمدتا در مناطق خارج از اهداف و در بیابان ها سقوط کرده و خسارات جانی دربر نداشته اند.

به یقین نیاز خامنه ای به این عمل تروریستی را باید در مجموعه فشارهای داخلی بر حکومت مورد توجه قرارداد، زیرا در صورت عدم دست زدن ولی فقیه به این ماجراجویی، مابقی نیروهای روحیه باخته و ضربه خورده حکومت نیز یکی پس از دیگری از میدان بدر می رفتند.
براین اساس رژیم آخوندی ساده ترین و مطلوب ترین سناریو را برای عرض اندام قلابی انتخاب نمود.

بدین سان مشخص می شود که هدف اصلی خامنه ای صرفا نه دادن پاسخی «سخت» و «زدن سیلی محکم» به طرف مقابل ، بلکه صرفا راه اندازی کارناوال تبلیغاتی بوده و بس.
به موازات این واقعیت نیز باید به توئیت جواد ظریف، وزیر خارجه آدمخوار رژیم اشاره نمود که بلافاصله پس از شلیک موشک ها، از «تمام شدن» ماجرا خبر داده ، اشاره نمود.

همچنین یک دیپلمات اسبق حکومت در اردن «سایت حکومتی دیدبان نیوز ۱۹ دی ۱۳۹۸) اعتراف کرده است: «گویا اخباری از اطلاع آمریکائیها از حمله دیشب وجود دارد! اخبار صدا و سیما و توئیت ترامپ و ظریف هم حاکی از رضایت طرفین است! امید است اینگونه باشد!».

بنظر بسیاری از منابع دیپلماتیک، سناریوی شلیک موشک به عراق و پایگاه های آمریکا در این کشور، مملو از غلو و دستکاری های عامدانه از سوی حکومت ایران و صرفا برای سرگرم نگهداشتنن جامعه می باشد.
براین اساس میتوان تصور نمود که سیاست کنونی خامنه ای برای عبور از بحران سرنگونی، همان سیاست نخ نما شده «صدر بحران» به خارج از مرزها می باشد.
جنازه گردانی در شهرهای مختلف کشور و یا حجم عظیم تبلیغات در رابطه با ابعاد موشک پرانی، تماما برای انحراف افکار عمومی در داخل کشور و بویژه برای مقابله با قیام مردم بجان امده در بیش از ۱۹۱ شهر می باشد.