جشن و شادمانی مردمی از هلاکت قاسم سلیمانی


هلاکت قاسم سلیمانی قاتل مردم ایران و مجاهدین و مردم کشورهای منطقه، سرور و شادمانی مردم سراسر ایران را بدنبال داشت.

گزارشی که در زیر به اطلاعتان می رسد نمونه های محدودی از شادی هموطنانمان در شهرهای مختلف ایران را بازتاب می کند:
چند گزارش از مهاباد حاکی است که مردم مهاباد از خوشحالی کشته شدن قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شیرینی پخش کردند.
هموطنی از تهران گفت: همه کسبه میدان امام حسین پس از شنیدن خبر هلاکت قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی میکردند و به یکدیگر تبریک میگفتند و هلاکت سلیمانی را پیروزی بزرگی برای مردم ایران می دانستند. و این تازه شروع خزان برای رژیم است و تا نابودی حاکمان چیزی نمانده است. امروز روز جشن ماست و انشاالله پیروزی نزدیک است.
هموطن دیگری از تهران میگفت: مردم خیلی خوشحال شدند رژیم عزای عمومی اعلام کرده ولی چهره مردم را که می بینی خوشحالی در چهره و چشمانشان پیداست.
یک هموطن دیگر با تبریک بخاطر هلاکت سلیمانی گفت آخوندها دیگر کارشان تمام است.
 هموطنی از کرج گفت: این هدیه بزرگ سال نو و بابا نوئل به مردم ایران در سال ۲۰۲۰ بود.
هموطن دیگری به درک واصل شدن سردسته تروریستها را تبریک می گفت و اظهار امیدواری می کرد که هر چه زودتر در ایرانی آزاد جشن آزادی بر پا کنیم و انتقام خون به ناحق ریخته جوانان ایران زمین را از آخوندهای خونخوار بگیریم.
هموطنی از چهارمحال و بختیاری بدرک واصل شدن قاسم سلیمانی را تبریک گفت افزود حقشان بود که به اینصورت نابود بشوند. و آرزو کرد که همه سردمداران رژیم انشااله به همین سرنوشت دچار شوند
خانواده ای که فرزندشان در جریان قیام بشهادت رسیده و در روزهای گذشته عزادار بودند با شنیدن خبر هلاکت قاسم سلیمانی گفتند خداوند یکی از جنایتکاران را به سزای جنایاتش رساند، سرنوشت آخوندها هم بهتر از قاسم سلیمانی نخواهد بود.
هموطن دیگری از بیرجند گفت:‌ (قاسم سلیمانی) ‌قصاص کشتار فرزندان ایران را داد. امیدوارم سایر مجرمان هم بزودی به سرنوشت مشابه گرفتارشوند شاید مرهمی بر قلبهای شکسته خانواده های شهدای قیام باشد.
هموطنی از مسجد سلیمان‌ روز هلاکت قاسم سلیمانی را روز شادی بخش برای همه مردم ایران دانست و گفت امروز روزشادی هست سرنگونی رژیم نزدیک است خامنه ای با بهترین تریاک هم دردش آرام نخواهدشد.
هموطن دیگری به درک واصل شدن قاسم سلیمانی را هزاران بار تبریک گفت و افزود یاد بچه های خودمون افتادم توی درمانگاه اشرف با دست بسته تیرخلاص خورده بودند. مسئولشم همین بیشرف بود. تبریک به خانواده هایی که این کفتار باعث شهادت جوانانشان شده بود. عظمی ۳ روز عزای عمومی اعلام کرده باید جشن عمومی برپا کنیم.
هموطنی از قم گفت:‌ بر این مژده گر جان فشانم رواست. بعد سالها یه خبرعالی امد. این انتقام الهی است. مژده به مردم ایران، سو ریه و عراق. واقعا خدا رو شکر. دهها تن از تروریست‌ها به درک واصل شدند تحولات خیلی گسترده است. رژیم گیج شده نمیداند چکار کند ضربه خیلی هولناک بوده. معاون حسن نصر الشیطان هم بوده . ضربه واقعا هولناک بوده . انشالله خبر به درک واصل شدن عظما.
هموطن دیگری هلاکت قاسم سلیمانی را تبریک گفت و افرود مبارک به خلق قهرمان ایران و به اشرفیان انشااله رئیسی ودیگرقاتلان مجاهدین ضمیمه خواهندشد. وببین که چطورقاتلان لشکرفدایی اشرف و۶و۷مردادو۱۹ فرودین وموشک باران لیبرتی خودباموشک به هوارفتند واین انتقام پروردگاروتقاص تاریخ است مبارک مبارک مبارک.
هموطنی از ایلام گفت: بر سر مزار شهدای مجاهدین رفته بودم و این خبر مسرت بخش را به شهدای خلق دادم . کنار مزارشان ایستادم و گفتم خون شما به ثمرنشست و یکی از قاتلان مجاهدین به درک واصل شد.
هموطنی از خرمشهر گفت: وقتی خبر را شنیدم، فکرکردم دارم خواب میبنیم . تبریک به همه مردم ایران . آنقدر خوشحالم که نمیدانم چه بگویم. بسیار خوشحالم. این نامرد خون همه ملت های منطقه از ایرانی وغیره رو تو شیشه کرده بود. حملات به اشرف کار نیروهای همین فرد بود بمب گذاری های عراق وغیره هم همینطور. چوب خدا صدا ندارد اگه بخورد دوا ندارد. این جنایتکار تازه در محکمه الهی هم باید جواب بدهد.
هموطنی از لرستان گفت: انشالله که زودتر رژیم هم سرنگون بشود
هموطنی از کردستان گفت: همه مردم خوشحال هستن.
هموطنی از اصفهان گفت انشالله پایان این رژیم هم نزدیک است
هموطنی از کرج گفت: تبریک تبریک به تمام خانواده شهدا، دست خدا انتقام خون جوانانشان را گرفت.
هموطنی از تهران گفت: همه مردم خوشحال هستن که این سگ بدرک واصل شد.