مریم رجوی: هلاکت قاسم سلیمانی و سرکرده بسیج ضدمردمی عراق ضربه جبران ناپذیر به رژیم آخوندی

 

مریم رجوی: هلاکت قاسم سلیمانی و سرکرده بسیج ضدمردمی عراق ضربه جبران ناپذیر به رژیم آخوندی است و زمان خلع ید از پاسداران در منطقه فرا رسیده است

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران هلاکت قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس سرکرده بسیج ضدمردمی در عراق را ضربه جبران ناپذیر به رژیم آخوندی خواند و تأکید کرد زمان خلع ید از ملایان در منطقه به ویژه در عراق و سوریه و لبنان و اخراج پاسداران از این کشورها فرا رسیده است. به این ترتیب عراق که پس از جنگ توسط آمریکا در سینی طلایی تقدیم رژیم آخوندی شده بود، از یوغ فاشیسم دینی آزاد میشود.
قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ ایران است که دست‌اندرکار قتل عام صدها هزار تن از مردم منطقه و آواره کردن دهها میلیون تن دیگر است. وی همچنین طراح قتل عام مجاهدین در اشرف و بسیاری عملیات تروریستی دیگر در عراق و در داخل ایران و سایر کشورها علیه مقاومت ایران بوده است. با هلاکت او چرخهای سرنگونی رژیم آخوندها هر چه سریعتر به حرکت در می آید.
علاوه بر این با هلاکت دژخیم ابومهدی مهندس سرکرده بسیج دست نشانده رژیم ولایت فقیه در عراق و یک قاتل افشا شده مردم عراق و مجاهدان اشرفی که از دو دهه پیش توسط مقاومت ایران افشا شده بود، زمان پیروزی قیام مردم عراق برای رهایی از اشغالگری رژیم ایران فرا رسیده است.
خانم رجوی افزود: در حالیکه سرنگونی رژیم آخوندی در چشم انداز قرار گرفته زمان آنست که نیروهای مسلح رژیم از شلیک به مردم خود داری کنند، سلاحهای خود را بر زمین گذاشته و تسلیم شوند. پرسنل مردمی ارتش باید به مردم بپیوندند.
خانم رجوی با یادآوری شهادت دست کم ۱۵۰۰ تن از فرزندان مردم ایران در قیام آبان و دستگیریهای بی پایان خاطرنشان کرد: جامعه بین المللی به ویژه اتحادیه اروپا باید بر سیاست مماشات با رژیم ملایان نقطه پایان بگذارد و حق مقاومت و قیام برای آزادی و حق حاکمیت مردم ایران بجای حاکمیت ملایان را به رسمیت بشناسد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۳ دی ۱۳۹۸ (۳ ژانویه ۲۰۲۰)