نخستین ضربه نظامی به بازوان رژیم آخوندی در عراق


برای نخستین بار از زمان تقدیم عراق در سینی طلایی به دیکتاتوری ولی فقیه، بازوان تروریستی رژیم آخوندی در این کشور از سوی ایلات متحده هدف حملات و بمباران شدید هوایی قرار گرفتند.

به یقین بمباران مقرهای حزب الشیطان و حشد الشعبی عراق پاسخ به افزایش صدور ترور، بمب گذاری و شلیک کاتیوشا طی روزهای گذشته در منطقه سبز در بغداد می باشد.
براساس اعلام پنتاگون: «مقر شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله عراق در شهر قائم توسط جتهای جنگنده آمریکایی بمباران شد».
نخستین پاسخ نظامی از سوی آمریکا به شرارت های رژیم آخوندی در منطقه در حالی صورت می گیرد که خامنه ای به خیال باطل خود و با آوردن ناوگان های خارجی به خلیج فارس، اکنون در وضعیتی قرار دارد تا تعادل از دست رفته را دوباره برقرار نماید.

از فردای اشغال عراق و برهم خوردن تعادل دراین کشور، دیکتاتوری ولی فقیه دست به بسط و سازماندهی بازوان ترور در این کشور زده است. براین اساس راه اندازی جریانات تروریستی مانند عصائب و کتائب که مردم عراق به آنان حزب الشیطان می گویند تماما به کمک نیروی تروریستی قدس تحت فرماندهی پاسدار قاسم سلیمانی صورت گرفته است.
نخستین قربانیان این سیاست مخرب نیز اشرفیان قهرمان بودند که قریب دوسال در کمپ های اشرف و لیبرتی هدف آماج موشک ها، کشتار و یا شلیک کاتیوشا قرارگرفتند.

در این راستا، ورود حجم عظیمی از تسلیحات، پول و حمایت های عقیدتی و لجستیکی و همچنین در نمونه های اخیر انبار کردن موشک های ساخت ایران، تماما در راستای بدست گرفتن قدرت از فردای قیام مردم بجان آمده در شهرهای عراق می باشند.
سخن از قیامی بحق علیه دست اندازی های خامنه ای دراین کشور همسایه است که اکنون با سدی بنام «تنفر عمیق توده ها» روبرو گردیده. همچنین قیام مردم عراق طی سه ماه گذشته به حاکمان تهران نشان داد که اساسا مردم این کشور در وضعیتی می باشند تا سرنوشت خود را تعیین نمایند. آنها بدنبال جامعه ای بدون «تقسیم قدرت» میان گروه ها و یا اقوام و مذاهب و براساس قوانین جهان شمول امروز می باشند.

به موازات این واقعیات نیز باید اذعان نمود که دیکتاتوری ولی فقیه کشورهمسایه را بعنوان نخستین سکوی پرش برای گرفتن قدرت در دیگر کشورهای منطقه میداند. مضافا براین وضعیت وخیم که تا به امروز بدلیل وجود سیاست مماشات با بی عملی و بی تفاوتی روبرو شده ، باید به دخالت های رژیم آخوندی در سوریه و ارسال سلاح و نیرو از طریق مرزهای عراق به این کشور اشاره نمود تا بدین سان پازل سیاست های منطقه ای رژیم آخوندی روشن تر گردد.

همچنین براساس داده های خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس «در این حمله، ابوعلی خزعلی، فرمانده هنگ یکم تیپ ۴۵ حشدالشعبی کشته شده است». پنتاگون ،نیز در ادامه اطلاعیه خود می نویسد: «در پاسخ به حملات مکرر کتائب حزب‌الله به پایگاههای عراق که محل استقرار نیروهای ائتلاف است، نیروهای آمریکا حملات دقیق دفاعی علیه پنج تأسیسات کتائب حزب‌الله در عراق و سوریه انجام دادند که توانایی کتائب حزب‌الله برای انجام حملات را کاهش خواهد داد».

دراین رابطه نیز سخنگوی سازمان مجاهدین بدرستی تاکید کرده است: «حمله به الانبار لازم اما کافی نیست، مرکز سپاه پاسداران در تهران باید با خاک یکسان شود. فرزندان ایران چنین خواهند کرد».