قیام ایران – چهل روز از کشتار خونین گذشت



امروز به پیشواز چهل امین روز شهدای قیام آبان می رویم. سخن از کودکان ، نوجوانان ، دختران و زنانی است که بی محابا نظام آخوندی را برای نان، حریت و زندگی بهتر به چالش سرنگونی کشانده و در این راه جان به جان آفرینان سپردند.

با نگاهی به داده های مقاومت ایران، اکنون میتوان به عمق فاجعه انسانی که طی هفته های گذشته در میهن امان از سوی خامنه ای بوقوع پیوسته است، رسید.
قریب ۲۰۰۰ شهید ، بیش از ۱۲ هزار اسیرو چهار هزار مجروح بیلان حکومت خون ریزی است که بخشی از آنان هم اکنون در شرائط ضد انسانی در چنگ اطلاعات و دوایر امنیتی سپاه می باشند. همچنین پیکر بسیاری از شهدا و اسرا تا به امروز در حاشیه شهرها و یا رودخانه ها که تماما آثار شکنجه بر بدن آنها هویدا می باشند ، یافت شده است.
پیشتر نیز خبرگزاری رویتر در گزارشی ضمن تائید داده های مقاومت ایران از جمله به نقش مستقیم خامنه ای برای دستور کشتار معترضین نوشته بود: «خامنه‌ای دستور برخورد شدید با معترضان را صادر کرده است. دستور خامنه‌ای برای سرکوب شدید معترضان از سوی سه منبع نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی تایید شده است».

همچنین براساس داده های داخلی موج دستگیر های کور همچنان در شهرهای کشور ادامه دارد.دراین رابطه سازمان مجاهدین خلق اعلام کرده است: “اطلاعات آخوندی در وحشت از مراسم چهلم شهیدان، در روزهای اخیر در یک اقدام جنایتکارانه برخی از خانواده ها، از جمله پدر و مادر و خانواده شهید پویا بختیاری را دستگیر کرده است. قبل از آن این خانواده تهدید شده بودند که از برگزاری مراسم خوداری کنند».

در رابطه با ابعاد سرکوب، یک گزارش بین المللی با اشاره به داده های میدانی تحت نام «قتل عام مخفیانه رژیم ایران» اعلام کرده است: «با وصل شدن تدریجی اینترنت، فیلمهایی به خارج رسید که روشن ساخت چه کسی کشتارهای ۲۴تا ۲۷آبان را انجام داده است.
بررسی بیش از ۷۵۰قطعه فیلم و عکس، شواهدی از کشتار مکرر و گسترده معترضان غیرمسلح را به‌دست نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان بسیجی ارائه می‌دهد». (تلویزیون فرانس ۲۴)
 
به یقین ابعاد شقاوت و بی رحمی رژیم مصدق بارز جنایت علیه بشریت است. این وضعیت ضد انسانی در حالی است که هنوز بقایای سیاست مماشات عامدانه به سکوت عامدانه خود در مقابل این جنایات ادامه می دهد.
کشاندن پرونده خون ریزی رژیم آخوندی به شورای امنیت ملل متحد و یک دادگاه بین المللی و یا تشکیل یک کمیته حقیقت یاب همچنان بخشی از خواسته های بحق خانواده ها و بازماندگان قربانیان اخیر در ایران می باشند.
براین سیاق مردم ایران در یک همبستگی ملی امروز به پیشواز بزرگداشت شهدا و اسرا می روند و نسبت به هرگونه سازش با این دیکتاتوری خون ریز هشدار می دهند.