خامنه ای - جنایت علیه بشریت


با گذشت قریب سه هفته از قیام بزرگ مردم ایران در بیش از ۲۵ استان و درحالیکه مقاومت ایران از شهادت حداقل هزار قیام آفرین خبر داده، اکنون در بسیاری از مناطق قیام، شاهد کشف اجساد قربانیان، ربوده شدگان و دستگیر شدگان از سوی نیروهای امنیتی و سرکوبگر رژیم می باشیم.

سخن از صحنه های دردناکی است که مردم در مناطقی مانند کردستان، خوزستان، بلوچستان و بخش هایی از تهران و یا آذربایجان در حاشیه رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، روستاها و یا شهرهای کشور اجساد قربانیان را که تماما آثار شکنجه بوضوح بر بدن آنان هویدا است، کشف کرده اند.
همچنین براساس تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی، صورت بسیاری از قربانیان با کیسه های زباله پوشانده و یا دستان آنان از پشت بسته شده اند، امری که مبین واقعیتی بنام «دستگیری» و به تبع آن «شکنجه» اسیران می باشد.

یک گزارش حقوق بشری در این رابطه تاکید کرده است که حداقل «۵ جسد» جوان  با میانگین سنی «۲۰ الی ۳۰ سال» در سد وحدت سنندج در روزهای اخیر پیدا شده است. این جوانان در فردای شروع سرکوب خونین که با سخنان خامنه ای آغاز گردید، ناپدید شده بودند.
این وضعیت ضد انسانی در حالی است که خامنه ای جنایتکار با باندهای تبهکار حکومتی اکنون اشک تمساح برای قربانیان ریخته و با دعوت های ناخواسته به سراغ خانواده‌های داغدار برای سیاه نمایی می روند.

همچنین در نمونه ای دیگر سایت العربیه (۱۴ دسامبر ۲۰۱۹) با انتشار ویدئویی از کشف جسد یک قیام آفرین در رودخانه کارون اهواز خبرداده است.
پیشتر نیز فیلم ها و تصاویر ارسالی از سوی مردم، خبر از ابعاد سرکوب خونین با تیربار و یا هلی کوپتر خبرداد بودند. برای نمونه ویدئوی منتشره از قیام مردم در ماه شهر هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد که نیروهای سرکوبگر رژیم مردم بی دفاع را در نیزارهای این شهر با تیربار قتل عام کرده اند.
در صحنه ‌هایی یکی از اهالی می‌گوید: «اینها نیروهای سپاه‌ پاسداران هستند و اینجا شهر کوره‌ها است. ما مردم هستیم و آمدیم اعتراض ولی انگار آمدیم میدان جنگ. مردم مسلح نیستند. آیا ما تهدیدی برای شما به حساب می‌آییم که با تانک می‌آیید به سراغمان؟».

ابعاد تنفر ملی و لعن و نفرین خانواده های داغدار علیه کلیت نظام آخوندی بحدی است که یک رسانه وابسته به سپاه پاسداران در هراس از تبعات منطقی این خشم مقدس در مطلبی تحت عنوان «احتمالا کشته‌های آبان۹۸ از دی۹۶ و سال۸۸ بیشتر است» می نویسد:«هیچ بعید نیست نسل‌های آینده بخوانند که «افرادی از ملت برای اعتراض به قیمت بنزین به خیابان‌ها آمدند و قوه قهریه حاکمیت بدون هیچ دلیل و بدون صبر و تحمل همه را به رگبار بست و نابود کرد».