پاسخ مردم ایران به خامنه‌ای – اوباش و اشرار شماهائید



خامنه‌ای زهر خورده و طلسم شکسته سرانجام پس از سه روز سکوت مرگبار شب گذشته به میدان آمد و ضمن «شرور و تبهکار» خواندن قیام کنندگان و مردم به جان آمده، نقشه مسیر حاکمیت برای مقابله و سرکوب قیام در بیش از ۱۰۰ شهر کشور را ترسیم نمود.

وی که خود را نسبت به تصمیم‌گیری حکومت در خصوص افزایش سه برابری بهای بنزین به «کوچه علی چپ» زده بود، گفت: «من هم که صاحبنظر نیستم در این قضایا؛ گفتم من صاحبنظر نیستم لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت میکنم. من این را گفتم، حمایت هم میکنم».

این دروغ آشکار در حالی صورت میگیرد که پیشتر جواد ظریف، وزیر خارجه آدمخوار حکومت در مجلس رژیم به این واقعیت که هر حرکت و یا تصمیم‌گیری پیشتر به خامنه‌ای گزارش میشود و النهایه این شخص ولی‌فقیه است که پاسخ و سمت سوی نهایی را ساری و جاری می‌نماید، اعتراف کرده بود.

همچنین ولی‌فقیه در گل گیرکرده، در سخنان خود، آشکارا ضمن توهین به مردم ایران و به‌ویژه جوانان به جان آمده که در منطق خشم و تنفر عمیق خود و با نمونه‌برداری از کانون‌های شورشی، تصاویر و سمبل‌ها و یا تصویر منحوس وی را به آتش می‌کشند، گفت: «آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسانهای ناباب وارد میدان میشوند، گاهی بعضی از جوانها هم از روی هیجان با اینها همراهی میکنند و این‌جور مفاسد را به بار می‌آوردند».

مردم و مقاومت ایران سردسته اشرار و تبهکاران در ایران به‌خوبی می‌شناسند. شرور و تبهکار آنانی هستند که مردم را شکنجه و اعدام میکنند. آنانی هستند که پاسخ هر صدایی را با گلوله می‌دهند و جامعه جوان و پویای ایران را به بند کشیده‌اند.
آنانی هستند که بنام دین، غل و زنجیر بر پای مردم بسته‌اند و در فساد، چپاول و غارت اموال ملی، ید طولایی دارند. بله منظور شخص ولی‌فقیه و باندهای «اصولگرا و اصلاح‌طلبان» قلابی است که قریب چهار دهه با راه انداختن جنگ، ترور، خون‌ریزی، صدور بنیادگرایی و سرکوب خونین و نیز تلاش برای ساخت سلاح اتمی کشور را به لبه پرتگاه کشانده‌اند.

آتش زدن بانک‌ها، مراکز حکومتی، وسایل نقلیه برای سرکوب مردم، خلع سلاح کردن نیروهای سرکوبگر رژیم، به آتش کشیدن پایگاه‌های بسیج سرکوبگر و سپاه ضد مردمی، صد البته شیوه‌هایی متداول و ملی برای مقابله با تبهکارترین حکومت در جهان است.
مشروعیت مبارزه و قیام را مردم ایران از عمق فاجعه‌ای که رژیم فاسد و تبهکار آخوندی بر آنان تحمیل کرده، گرفته و اساسا نیاز و یا اجازه از این و یا آن متولی فاسد حکومتی برای «سرنگون کردن» رژیم پلید آخوندی را ندارند.

همچنین خامنه‌ای طلسم شکسته که اکنون صدای شکستن استخوان‌های ولایتش را در بیروت، بغداد، صنعا و تهران بخبوی شنیده است، در ادامه به درد و دشمن اصلی نظام آخوندی اینگونه اعتراف می کند: «مجموعه‌ی خبیث و جنایتکار منافقین، اینها دارند مرتباً در فضای مجازی و در جاهای دیگر دارند تشویق میکنند ترغیب میکنند که این شرارتها انجام بگیرد. من عرضم این است هیچ کس به این اشرار کمک نکند. به اینها نباید کمک بکند».




.